چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

آموزش فري شفاي 21 روزه و 7 تكنيك انرژي درماني از راه دور به شكل فوري

انرژي درماني از راه دور يكي از مباحث بسيار جذاب و جنجال بر انگيز در مبحث انرژي درماني هست. آيا مي توانيم انرژي را به راه دور بفرستيم و آيا از اين طريق مي توانيم ديگران را درمان كنيم؟

در ادامه مقاله مي خواهيم يكي از عجيب ترين روش هاي انرژي درماني را به شما آموزش دهيم كه با استفاده از آن دانش پژوهان انرژي درماني در دوره هاي دكتر آرام ياد مي گيرند كه افراد را از راه دوره درمان كنند. دانش پژوهان انرژي درماني بعد از اينكه انرژي درماني مقدماتي را ياد گرفتند و توانسته درمانهاي موفق را از نزديك داشته باشند، انرژي درماني از راه دور را مي آموزند. چنانچه قدم به قدم توصيه هاي داده شده را انجام دهيد شما هم مي توانيد درمان از راه دور را انجام دهيد.

همچنين اغلب افراد با تله پاتي آشنا هستند. معمولا ما به چيزي فكر ميكنيم و بعد ديگري آن را بيان مي آند. گاهي نيز احساس مينماييم فردي را دوست داريم، به شدت به ما فكر مي كند يا از چيزي آگاه ميشويم كه براي يكي از بستگان اتفاق مي افتد. اگر اين اتفاقات با فكر روي دهد، چرا با انرژي شفابخش روي ندهد؟

مكانيسم درمان از راه دور بسيار شبيه به مكانيسم تلفن همراه است. در سيستم تلفن، به دليل اينكه خط تلفن شما به خط تلفن شخص ديگري متصل است، مي توانيد با او تماس برقرار كنيد. درمانگر و بيمار نيز با يكديگر اتصالي دروني دارند، به دليل اينكه كالبدهاي انرژي و تاثير آنها بخش هايي از بدن اثيري زمين هستند، بنابراين درمانگر ميتواند به دليل آنكه بدنهاي انرژيكي آنها اتصال دروني با هم دارند، بيمار را ازفاصله ي دور شفا دهد.

در نظر داشته باشيد كه بر اساس فيزيك كوانتوم همه اجسام از ارتعاش و انرژي تشكيل شدهاند و با هم در ارتباط هستند. انرژي جايي مي رود كه فكر يا توجه شما ب روي آن تمركز يافته است. وقتي كه شما به كسي فكر مي كنيد انرژي به سوي او ارسال مي داريد، البته كافي نيست كه فقط در فكرمان براي كسي انرژي بفرستيم در واقع بايد شيوه اي را به كارگيريم كه كامل عمل كند و افكارما را به گيرنده ي مورد نظر منتقل نمايد.

اين به مانند تلفن زدن است، زماني كه شماره صحيح گرفته شود تلفن در سوي ديگر زنگ خواهد زد.

در شيوه انرژي درماني از راه دور، براي رسيدن به فواصل دورتر نيازي به زمان نيست و فضاي فيزيكي نيز مشكلي ايجاد نمي كند و انرژي ارسال شده را تضعيف نمي نمايد. در اين شيوه از درمان مي توان از نمادي (سمبل)كه به عنوان پل عمل مينمايد، استفاده نمود.

در سبك انرژي درماني ريكي كه يك نوع انرژي درماني ساده است از نماد استفاده مي شود.  اين پل قادر است، درمانگر را به فردي كه برايش انرژي مي فرستد، متصل كند.

زماني كه درمانگر نتواند كنار فرد نيازمند به كمك حضور داشته باشد مي تواند از انرژي درماني از راه دور يا غيابي  كمك بگيرد. همچنين هنگامي كه از طريق تلفن يا نامه از درمانگر خواشته شود تا فردي را درمان كند مي تواند اين شيوه رابه كار برد.
انرژي درماني از راه دور

جهت شناخت بيشتر مي توانيد به صفحه مراجعه كنيد

پديده انرژي درماني و انرژي درماني از راه دور

يكي از تكنيك هاي كاربردي در انرژي درماني ، انرژي درماني از راه دور مي باشد. سبك هاي مختلف انرژي درماني وجود دارد. هر كدام از انها مي تواند به طريق به بيمار كمك كنند.

در نظر داشته باشيد در همه انها از انرژي پرانا يا چي براي بهبود بيمار استفاده مي شود. در برخي از آنها ادعاهايي نيز مي شود. بهر حال يكي از توانايي هايي كه دانش پژوهان انرژي درماني مي آموزند انرژي درماني از راه دور مي باشد كه تكنيك هاي آن را مي توان در بيماران از راه دور و حتي در بيماران از نزديك استفاده نمود.

در بخش هايي از بيمار كه دسترسي به انرژِ دادن يا جارو كردن نداريم مي توانيم از تكنيك انرژي درماني از راه دور استفاده كنيم. يا بخش هايي از بدن كه بيمار معذب هست نيز مي توانيم از انرژي درماني از راه دور استفاده كنيم.
انرژي درماني چگونه‌ مؤثر واقع‌ مي‌شود؟
هستي‌ داراي‌ چنان‌ كيفيتي‌ است‌ كه‌ مي‌تواند همانگونه‌ شود كه‌ شما تصور مي‌كنيد.
آگاهي‌ آن‌ چيزي‌ را براي‌ شما فراهم‌ مي‌سازد كه‌ او را با آن‌ تغذيه‌ كرده‌ايد.
‌                سري‌ نيساراگاواتا ماهاراج‌ 
      
درمان از راه دور به دليل استفاده از ماهيت هاي انرژيكي و ماهيت هاي فيزيكي آن امكگان پذير است. انرژي جايي مي رود كه فكر مي رود. درمان از راه دوره به دليل اينكه شما به فرد يا موضوع فكر مي كنيد به موقعيت جديد انتقال مي يابد. به همين دليل شما مي توانيد در خانه تان انرژي درمالني از راه دور را انجام دهيد
تجربيات درمانگران از راه دور دكتر آرام
دو نمونه از درمانگري از راه در زير آورده شده است
ديروز همزمان بر روي  دو بيمار درمان از راه دور را انجام دادم.  اولي كيست تخمدان سمت چپ و راست داشت . كه 15جلسه روي آن كار كردم از پروتكل كيست تخمدان استفاده كردم .  به لطف خدا درمان شد به دليل مصافت زياد همه درمان ها از راه دور انجام شد.  من درمانگر طب سنتي هستم و قبلا درمان طب سنتي و طب نوين انجام داد اما بهبودي نداشت. با انرژي درماني به خوبي درمان شد .
دومي فيبروم داشت كه 9 جلسه از راه دور بر روي بيمار كاركردم  . پروتكل ميوم انجام را برايش انجام دادم.  خيلي عالي جواب گرفت.  درمان ها از راه دور بود .  زمينه مشترك هردو آلودگي چاكراها جنسي و كمي شبكه خورشيدي بود .  كه به خوبي پاكسازي كردم و انرژي دادم همزمان توانستم چاكراها را تميز و متعادل كنم.  درمان دستوري هم بر اساس مشخصات رنگ هاي انرژي انجام ميدادم  .
سپاسگزارم از استاد عزيز بابت آموزش هاي قدرتمندي كه بهم هديه دادن
نمونه هاي ديگر تجربيات درمانگري از راه دور يا نزديك
طريقه انرژي درماني از راه دور براي‌ ديگران‌
پس‌ از اسكن‌ كردن‌ و پاكسازي‌،در صورت لزوم مي توان به بيمار انرژي داد.
البته درمان بسياري بيماري ها با پاكسازي صرف محقق مي گردد.
در مواردي‌ كه‌ انرژي‌ دادن‌ لازم‌ باشد،‌ نكته‌ مهم‌ آن‌ است‌ كه‌ عملكرد خود را با اسكن‌ مجدد ناحيه، مورد بررسي قرار دهيد.
ادمه درمان بر اسكن مجدد استوار است لذا ملاحظه مي شود كه شفاي پرانايي هيچ سيستم ثابتي ندارد.
اين موضوع به حدي جدي مي شود كه در كارنامه يك درمانگر حرفه اي هيچ دو درمان يكساني يافت نمي شود.
با اسكن مجدد در هر مرحله, از روند كار آگاه شده و از صحت كار خود مطمئن مي شويد.
با بررسي اسكن مجدد, كار درمانگر دو قسمت مي شود:
انرژي دادن به مناطق دچار نقصان انرژي و پاكسازي مناطق انباشته. در درما ن پرانايي معمول,
سه مرحله اسكن كردن , پاكسازي كردن و انرژي دادن بايد بطور مكرر انجام شود .
پاكسازي كردن انرژي هاي معيوب و راكد را از بين مي برد و انرژي دادن ميزان انرژي پرانايي بدن را افزايش مي دهد.
بدين ترتيب ميزان انرژي لازم براي هر بيمار تنظيم مي گردد.

























به سبب آشنايي بيشتر مي توانيد به https://aramgroup.ir/distance-healing برويد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۹:۲۲ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :