چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

عوارض تله پاتي و تست آنلاين رنگ هاله به همراه بررسي مجاني دكتر آرام

⁉️ عوارض تله پاتي در چه زمان هايي بروز مي­ كند؟
⁉️ آيا تا به حال احساس غيرقابل توصيفي به شما دست داده است؟
⁉️ آيا تا به حال افكاري داشته ايد كه براي شما بيگانه باشد؟
⁉️  لرزش ­هاي ناگهاني چطور؟ آيا اين از عوارض تله پاتي هست؟
⁉️ آيا تا به حال چيزي مثل شكي لحظه ­اي بر ذهنتان وارد شده و كاري را انجام داده­ ايد كه كامل مخالف طرز فكر شما و رويه­ هميشگي تان باشد؟
⁉️ آيا تا به حال دردهاي ناگهاني كه هيچ دليلي براي ايجادش وجود ندارد را تجربه كرده ­ايد؟
⁉️ آيا كسي را مي شناسيد كه از عوارض تله پاتي به شما چيزي گفته باشد؟





اگر تا به حال شخصا هيچ كدام از اين تجربه ­ها را نداشته­ ايد، آيا كسي را مي­ شناسيد كه اين احساسات را تجربه كرده باشد يا كسي را بشناسد كه چنين تجربياتي در زندگي ­اش داشته است؟ و شما براي تمام اين چيزها چه توضيحي داريد؟

👇🏻 قبل از آنكه به موضوع عوارض تله پاتي بپردازيم دعوت مي كنم تله پاتي را به شيوه صحيح از مقاله آموزش كامل تله پاتي ياد بگيريد.👇🏻

🟣 عمل انتقال يك فكر از يك شخص به شخص ديگر امروزه واقعيتي است در بسياري از مقالات آكادميك چاپ شده با اين پديده به عنوان يك واقعيت برخورد مي كنند. البته سنجيدن عمل انتقال فكر خيلي سخت هست. اما كسانيكه در دورههاي دكتر آرام شركت كرده ان با تكنيك به نام القاي ذهني آشنا هستند و با استفاده از اين تكنيك خيلي از افراد توانستهاند ايده هاي خود را در ذهن ديگران بكارند.

در دنياي امروز بسياري از افراد به وسيله ارتباط تله پاتي (telepathy) با هم ارتباط برقرار مي كنند. قبل از اينكه وسايل ارتباط جمعي به صورت وسيع در اختيار افراد قرار بگيرد خپديد هاي تله پاتي بيشتر ملموس بوده و بيشتر ديده مي شدند.

حتي در آزمايش هاي اخير دانشمندان توانسته اند به وسيله تله پاتي بر ذهن ميمون ها تاثير بگذارند و با آنها ارتباط ذهني برقرار كنند اين كنترل حتي بر روي موش‌ ها هم اتفاق افتاده. يكي از مهمترين تحقيقات كهنشان مي دهد ميمون ها با همديگر حالت تله پاتي دارند تحقيق و تئوري صدمين ميمون هست.

اين پروسه به اين شكل عمل مي كند: مغز پيام خود را به شكل سيگنال هاي الكتريكي از طريق اعصاب منتقل مي كند و همين سيگنال هاي الكتريكي مسير ارتباطي دو ذهن مي شوند.🟣
عوارض تله پاتي و استفاده از دستگاه هاي مغناطيسي

❗️ گرچه در يافته‌ هاي علمي گاهي از دستگاه هايي استفاده مي شود تا اين انتقال الكتريكي را تقويت كند در اين حالت هم حتي عوارض تله پاتي چيزي نبوده است كه قابل ذكر باشد.

به سبب معرفي بيشتر مي توانيد به كنداليني برويد

عوارض تله پاتي و دريافت پيام

🔷 عوارض تله پاتي كه تا اينجا برشمرديم، حالت ديگري هم دارد. سومين حالت زماني است كه  ظاهرا يك فرد مي خواهد مورد خاصي را از ذهن فردي دريافت كند و اين كار را از طريق تله پاتي انجام مي دهد.

گاهي اوقات نشانه هايي كه در افراد به اين واسطه بروز مي كند به شدت با شخصيت واقعيت فرد در تضاد است. چنان متفاوت كه خود اين افراد اقرار مي كنند كه نمي دانند چرا اين واكنش را نشان داده اند.

به هر حال وقتي پاسخ  آنها ب تله پاتي در حد معمول و معقول باشد امكان دارد در ظاهر واكنش عجيب و غريبي را نشان ندهند. افراد زيادي با ارتباط برقرار كردن مشكل دارند.

بعضي ها با مديريت افكار، احساسات و واكنش هاي خود در برابر ديگران مشكل دارند.

براي بسياري از اين افراد مفيد خواهد بود اگر بدانند ممكن است اين رفتار و واكنش هاي آنها به صورت ارادي از جانب خودشان نباشد و تحت تاثير فرد ديگري قرار گرفته باشند.

البته اين نكته آنها را در برابر مسئوليت اعمال شان تبرئه نمي كند. اما فهميدن اين حقيقت به آنها كمك مي كند تا بفهمند دقيقا چه اتفاقي براي آنها مي افتد.🔷
سوالات متداول
1- عوارض تله پاتي چيست؟

عوارض تله پاتي زماني بروز مي كند كه فرد هيچ اطلاعي از تله پاتي نداشته باشد و فقط تاثيرات حاصل از آن را دريافت كند.

كافي است كسي كه احساس مي كند به شكل ناگهاني تفكرات و احساساتي كه برايش غريب مي باشد، را دريافت مي كند و يا ديگران بر خلاف ميل او از افكار يا احساسات او با خبر مي شوند، با يادگيري تله پاتي و اصول آن با فوايد تله پاتي آشنا شوند.
2- آيا عوارض تله پاتي خطرناك است؟

عوارض تله پاتي زماني خطرناك مي شود كه فرد اطلاعي از آن نداشته باشد و تنها تاثيراتي از آن را دريافت كند كه نظم و آرامش ذهني اش را مختل كند.

نكته جالب اين جاست كه اين افراد كه ناخواسته توانايي بالايي در دريافت پيام هاي تله پاتي را دارند مي توانند با يادگيري آن به با سرعت بيشتري نسبت به ديگران پيش روند.


براي شناخت بيشتر مي توانيد به چاكرا وارد شويد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۰:۵۱ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :