چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

كد نويسي سامانه responsive به خاطر تلفن هاي همراه قسمت 3

ساخت وب سايت responsive قطعا يكي از حرفه اي ترين راه ها براي اينكه وب سايت شما در هر صفحه نمايشي ( با وضوح تصوير مختلف ) و يا گوشي هاي تلفن همراه و ... به خوبي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت سايت شما در هر صفحه نمايش و يا تلفن همراهي بدون ايراد نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي سايت به صورت شناور ساخته مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با توجه به سايز صفحه ، css مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض صفحه ، سايز متن و ... در ابعاد مختلف مي‌شود . طراحي وب سايت ريسپانسيو براي واكنش سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، تلفن همراه ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها مورد استفاده قرار مي گيرد .

در اين روش با استفاده از خصوصيت هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  وب سايت را بدون نياز به نسخه هاي مختلف براي دستگاه ها و رزولوشن هاي مختلف طراحي مي نماييم.

كد نويسي سامانه responsive به خاطر موبايل بخش 2

برخي از مديران تجارت آنلاين تمايل به داشتن دو سايت مختلف دارند ، يكي براي سيستم هاي شخصي و لپ تاپ ها ، يكي براي نشان دادن درون تلفن هاي همراه ، از طرفي بعضي از مديران كسب و كارهاي آنلاين علاقه اي به طراحي دو سايت متفاوت ندارند و ترجيح ميدهند يك سايت قابل ديدن در  كامپيوترهاي خانگي ، لپ تاپ ، تبلت ها و موبايل داشته باشند .

ممكن است بعضي از صاحبان كسب و كارهاي اينترنتي نسبت به استفاده كاربران از موبايل اهميت قائل نشوند ، اين دست از مديران تارنما ها بايد قيد تعدادي از مخاطبين خود را زده و از طرفي آماده خراب شدن نام تجاري خود باشند زيرا بسياري از بازديدكنندگان هنگام ديدن اين سامانه از طريق موبايل با سايتي بهم ريخته و نا منظم رو به رو خواهند شد كه قطعا از نظر كاربران سايتي بي كيفيت بوده كه كاربر هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين تفاسير توقع فروش در اين سايت توقعي بي جا تلقي خواهد شد.

طراحي تارنماي اينترنتي responsive براي موبايل پارت اول

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك بخش از بدنه اصلي استراتژي هاي شما براي بازاريابي اينترنتي ميباشد ، طراحي يك پايگاه اينترنتي كه قابل نمايش در موبايل باشد بسيار كارآمد ميباشد . امروزه ميزان فروش موبايل در قياس با فروش سيستم هاي شخصي و يا لپ تاپ ها افزايش يافته است همچنين در سال 2014 مقدار استفاده از اينترنت از طريق موبايل نسبت به سال هاي گذشته بسيار افزايش يافته است.

به همين علت داشتن وب سايت كه به طور كامل و بي هيچ گونه عيب و ايرادي در تلفن هاي همراه قابل ديدن باشد بسيار كار پسنديده اي خواهد بود . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي تعداد بازديد از وب سايت شما از طريق موبايل برابر با تعداد بازديدهاي سايتتان از طريق كامپيوترهاي خانگي بود و يا حتي ممكن است به زودي ميزان استفاده از اينترنت از طريق موبايل حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت توسط كامپيوترهاي خانگي بالاتر رود .

تحقيقات نشان دهنده اين است كه چيزي در حدود 67 درصد از كاربراني كه از طريق تلفن همراه به اينترنت وصل ميشوند علاقه زيادي به خريد از اين روش نشان ميدهند به همين علت شركت هايي كه هميشه رفتاري عاقلانه و منطقي نسبت به علايق بازديدكنندگان دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در پايگاه اينترنتي خود به خاطر نمايش بي عيب و نقص در موبايل داشته و به دنبال ساخت وب سايتي هستند كه در زمان نمايش در موبايل هيچ فرقي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي شخصي نداشته باشد. بدين شكل ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيشركت خود هم ، كمك فراواني نمائيم ، همچنين ميتوانيم در بحث اعتماد سازي نيز بهتر عمل كنيم .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۱۸:۱۵ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :