چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

انرژي كنداليني چه چيزيست؟ به همراه آموزش تله پاتي عشق و عوارض كنداليني

كنداليني قويترين انرژي موجود در عالم فيزيكي است كه براي بيدار ساختن و كنترل آن تمرينات زياد و عبادات بي دريغ لازم است. كنداليني انرژي پنهاني است كه در نهاد انسان قرار داده شده  است. بزرگترين و قويترين انرژي روحاني يا همان نيروي حيات است كه ما انسانها و عالم ما را خلق كرده است. جايگاه كنداليني در چاكراي ريشه است كه شما را به زمين وصل مي كند. براي اينكه اطمينان حاصل كنيد كه چاكرا ريشه شما باز و فعال هست مي توانيد تست چاكرا به همراه تحليل رايگان دكتر آرام را بزنيد.

 “قدرتمندترين انرژي­خانه ي جهان هستي در وجود شما و سراسر گيتي به سر مي برد“

 نامهاي ديگر آن” آتش كنداليني” (Kundalini Fire ) و “افعي نور” ( Serpent of Light) است كه بدن را تصفيه كرده و نيروي شفابخشي است كه هر دردي را درمان مي كند.

انرژي كنداليني با آگاهي بيدار مي شود.

آگاهي از وجود خود و درك جريان هستي.


 پس از آزاد سازي انرژي كنداليني راه برگشت وجود دارد؟

وقتي كه اين انرژي آزاد شد، ديگر هيچ راه برگشت براي آن وجود ندارد؟ برگرداندن اين فرآيند غيرممكن است ولي گاهي مي‌تواند كند شود. اگر شخصي به اين نتيجه برسد كه رشد ديگر مطلوب نيست و سعي كند اين انرژي را عقب نگهدارد، گرفتگي و بيماري ممكن است حاصل شود كه احتمالاً در موارد افراطي به مرگ منجر خواهد شد. شخص بايد كار كردن با آن را ياد بگيرد يا در برخي موارد هنگامي كه تطهير شديد اتفاق مي‌افتد، فقط آن را زنده نگهدارد. اين تغيير معمولاً يك عمليات سحرآميز و كاملاً يك‌ شب نيست؛ ممكن است 20 تا 25 سال طول بكشدكه اين انرژي مرحلة تطهير و پالايش كافي براي شكوفا شدن استعدادهاي رواني يا روحاني را كامل نمايد.
بيداري انرژي كنداليني و كار با آن

منظور از بيداري انرژي كنداليني و كار با آن چيست؟ هنگامي كه شخصي مي‌داند چگونه با اين انرژي كار كند، داراي بدن، ذهن و روحية سالمي است و آمادگي دارد، اين تغيير در يك دورة زماني بسيار كوتاه‌تر اتفاق مي‌افتد. افرادي كه در مسير جريان كنداليني فعال طبيعي هستند و قبلاً از آن استفاده ‌كرده اند، مدت زمان كمتري وقت لازم دارند تا كنداليني جديد را آمادة استفاده كنند. در هر مرحله لازم است، مجدداً كنترل و استفاده از اين انرژي فرا گرفته شود. اين يكي از اهداف اصلي كودكي است. كودكان احتياج به هدايت رفتاري و نگرشي براي استفادة درست از انرژي‌هاي خود دارند. اگر به انرژي‌هاي آنها اجازه داده شود كه بدون مهار به جريان افتند، مشكلاتي در زندگي روزمرة آنها پيش خواهد آمد و رشد بيشتر آنها با مانع روبرو خواهد شد.

به سبب معرفي بيشتر مي توانيد به صفحه دنبال كنيد

سه چاكراي جنسي در كنداليني

انرژي جنسي بخش بسيار مهمي از انرژي كنداليني ما مي باشد و مي‌تواند به طرق مختلف نه فقط از طريق جنسي تأثيرگذار باشد. گرچه هر يك از ما به يك چاكراي جنسي از ميان بقية چاكراها وابسته هستيم ولي هر سه چاكراي جنسي بايد باز و رشد يافته باشند تا رشد و تكامل شخصي تضمين گردد. آيا رشد كنداليني همانند رشد كودكان و ني ني ها هست؟
جايگاه سه چاكراي جنسي در بدن

سه چاكراي جنسي بين ناف و استخوان زهار واقع شده‌اند.
چاكرا جنسي اول

چاكراي جنسي اول 1 تا 5/1 اينچ (بسته با سايز بدن) پايين ناف، دومي به همين فاصله پايين‌تر و در بالاي استخوان زهار قرار دارد، انرژي از چاكراي فوقاني مي‌تواند هم براي خلاقيت و هم جنسيت به كار برده شود اين چاكرا چنانچه به خوبي كار كند سرزندگي و بشاش بودن را تقويت مي‌كند اما اگر ضعيف عمل كند سخت‌گير بودن و جديت و عدم خلاقيت به وجود مي‌آورد. كه ممكن است بعد از آن ادامه يابد داراي يك نتيجة مثبت يا منفي،  بسته به چگونگي استفاده از آن است
چاكرا جنسي دوم

چاكراي جنسي دوم كه پايين‌تر از آن قرار دارد به قدرت مربوط مي‌شود. آميزش جنسي ممكن است افراد را نيرو ببخشد و انرژي كل بدن را براي ايجاد يك حس ثبات دروني و تندرستي تأمين كند. اگرچه اين انرژي داراي قدرت شفابخشي فراواني است. اما اگر منفي شود تمايل به كنترل بر ديگران به وسيلة جنسيت به وجود مي‌آورد و به افرادي تبديل مي شوند كه من آنها را گردآورنده مي‌نامم ـ كساني كه علاقمند به اين هستند كه چقدر توجه جنسي مي‌توانند به خودشان جلب كنند. گردآورنده‌ها هيچ علاقه‌اي به بعد مثبت انرژي جنسي ندارند. تجاوز به از عدم تعادل در آنهاست.
چاكرا  جنسي سوم

چاكراي جنسي سوم درست بالاي استخوان زهار قرار دارد و به جنسيت تغيير شكل مربوط مي‌شود. انرژي مثبت در اينجا انرژي جنسي را به بالاترين اكتاو آن يعني انرژي روحاني تبديل مي‌كند. افرادي كه از انرژي چاكراي جنسي سوم استفاده مي‌كنند. ممكن است داراي بينش‌هاي عميق شوند و يك آگاهي روحاني جديد در آنها شكل گيرد. بعد منفي اين چاكرا در يك احساس جلوه‌گر مي‌شود كه طبق اين احساس جنسيت شوم و كثيف است.
پرورش انرژي كنداليني در ني ني ها

پرورش كنداليني كه قبل از تطهير كافي و آگاهي روحاني لازم اتفاق افتد، پيش‌ رس محسوب مي‌گردد و علائم گوناگون و متعددي به وجود مي‌آورد. علاوه بر دوره‌هاي كوتاه آگاهي اوج يافته و حالات فضل يا عرفان و روشن‌بيني، ممكن است دوره‌هاي خمودگي يا افسردگي فوق‌العاده، رفتار نامنظم، ناخوشي بي‌دليل از دست رفتن يا ضعف حافظه، احساس بيگانگي با خود، دوستان، كار يا جهان به طور كلي هم به انسان دست دهد. اگر كبد تحت تأثير قرار گيرد، پوست ممكن است رنگ مايل به زرد و يك ظاهر تقريباً چركي و كثيف در نتيجة آزاد شدن نيروهاي منفي پيدا كند؛ يا بعضي از قسمت‌هاي بدن ممكن است يك ظاهر مايل به قرمز يا آبي پيدا نمايند. ممكن است سايه‌هاي ديگري در ارتباط با غلظت انرژي با نرخ‌هاي ارتعاشي گوناگون وجود داشته باشد.

    هر نرخ ارتعاش داراي رنگ خاص خود مي‌باشد. شخص ممكن است پير، خسته يا ناخوش به نظر برسد، اما چند ساعت بعد جوان‌تر و سرشار از سرزندگي به نظر آيد يا برعكس. يكي ديگر از نشانه‌هاي پرورش زودرس كنداليني، يك ظاهر متمايل به سياه در ناخن‌هاي انگشتان بزرگ پا مي باشد كه در نتيجة انعكاس‌هاي شديداً فعال شده در اين ناحيه پا است كه به غدة كاجي ارتباط دارند.
    بعضي اوقات ممكن است يك احساس پرپر زدن هنگامي كه ماهيچه‌ها شل مي‌شوند و انرژي بيشتري به داخل انتهاي عصب‌ها بسيج مي‌نمايند، به انسان دست دهد. ممكن است يك پري يا فشار داخلي يك احساس “تهوع” چيزي براي آزاد كردن انرژي اضافي به وجود آيد. ممكن است خون‌دماغ رخ دهد. كنداليني در حالت‌هاي قوي‌تر خود ممكن است بافتي از بدن را پاره كند.
    ممكن است حركات غيرارادي يا لرزش بدن روي دهد؛ ناخوشي ممكن است در پي تطهيرهاي كنداليني اتفاق افتد كه خيلي از وقت‌ها فقط با تغيير الگوهاي انرژي به آساني درمان مي‌يابند.

هشدار

هنگامي كه تغيير الگوهاي انرژي اثري ندارد، به دكتر مراجعه كنيد: هنگامي كه به نظر مي‌رسد مشكل مورد نظر پزشكي است، بدون معطلي به دنبال كمك گرفتن از پزشك باشيد. علائم در هر فرد متفاوت هستند، زيرا هر فرد داراي گرفتگي‌ها يا غلظت‌هاي انرژي در نواحي مختلف بدن مي‌باشد.
علايم آزاد شدن كنداليني




جهت يادگيري بيشتر مي توانيد به https://aramgroup.ir/kundalini مراجعه كنيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۵:۳۰ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :