چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

چگونه زمينه ي مهاجرت به كانادا را فراهم كنيم

 اخذ اقامت سوئد از طريق ازدواج
اقامت سوئد مهاجرت به سوئد  در شمال اروپا در شبه جزيره اسكانديناوي قرار دارد. از غرب با كشور نروژ، از شمال شرق با كشور فنلاند، از شرق با خليج بوتنيا، از جنوب شرقي با درياي بالتيك و از جنوب غربي با كشور دانمارك همسايه‌ است. نام اين كشور در فارسي از نام آن در زبان فرانسوي (Suède) گرفته شده‌است. پايتخت اين كشور شهر استكهلم مي باشد. سوئد با مساحت ۴۴۹٬۹۶۴ كيلومترمربع،سومين كشوربزرگ اروپا، از نظر مساحت است.اقامت سوئداين نوع اجازه اقامت فقط مربوط به ازدواج نيست و شامل والدين، فرزندان، همسر، سامبو، و يا همسر آينده مي شود.
قوانين مربوط به شخص مقيم سوئد

شخص مقيم سوئد موظف به پر كردن پرسشنامه اي مربوط به شخص متقاضي خواهد بود. در صورتي كه شخص درخواست كننده از يكي از سفارتخانه هاي سوئد درخواست خود را ارسال كند نياز به نامه اي از اداره ماليات (پرشون بويس) خواهد بود.
قانون لزوم حداقل درآمد

اين قانون به تازگي به تصويب درآمده و بر اساس آن شخص مقيم سوئد در برخي شرايط ملزم به داشتن حداقل درآمد و مسكن براي همسر خود است.
اين قانون شامل گروههاي زير نمي شود:    تبعه هاي سوئد و كشورهاي اتحاديه اروپا.    كساني كه داراي اقامت دائم سوئد هستند و بيش از چهار سال در سوئد مستقر بوده اند.    به عنوان پناهنده وارد سوئد شده اند.
    در صورتي كه شما براي فرزند خود درخواست مي كنيد.در صورتي كه شما شامل اين قانون مي شويد:

در صورتي كه شرايط شما شامل اين قانون مي شود بايد موارد زير را نشان دهيد:    داشتن حقوق(منبع درآمد) ثابت
    داشتن مسكن با بزرگي مناسبمسكن مناسب براي دو نفر شامل يك خانه با حداقل 2 اتاق و آشپزخانه است. براي يك يا دو فرزند احتياج به يك اتاق خواب مخصوص فرزندان خواهد بود.
سوالاتي كه معمولا هنگام مصاحبه پرسيده مي شود

    پيش زمينه شما(كودكي، تحصيلات، كار، محل درآمد، مسكن، اوقات فراغت، خانواده)
    آيا قبلا همسري داشته ايد؟
    كي شما و همسرتان اولين بار با يكديگر ملاقات كرديد؟
    چگونه تماستان را با يكديگر حفظ مي كنيد؟
    كي براي اولين بار به عنوان زوج محسوب شديد؟
    با چه زباني با يكديگر صحبت مي كنيد؟
    در صورتي كه قبلا با هم زندگي كرده ايد مكان ها و مدت آن را ذكر كنيد.
    برنامه هاي آينده شما در مورد كار، فرزند، تحصيلات و غيره جيست؟
    اطلاعات مربوط به خانواده خود و همسرتان را بنويسيد(اقوام درجه اول)
    درآمد شما از كجا تامين ميشود و حقوق شما چقدر است؟
    هزينه هاي مسكن و ديگر مخارج شما چقدر است؟
    مسكن شما چند اتاق دارد و متراژ آن چقدر است؟
در صورتي كه پاسخ منفي گرفتيددر صورتي كه اداره مهاجرت به تقاضاي اقامت شما پاسخ منفي بدهد مي توانيد تا پيش از سه هفته بعد از تاريخ دريافت تصميم اقدام به درخواست تجديد نظر نسبت به پرونده كنيد. اداره مهاجرت موظف خواهد بود دوباره پرونده شما را بررسي كند.
هنگام درخواست تجديد نظردرخواست تجديد نظر به صورت يك نامه خواهد بود كه در آن موارد زير بايد ذكر شود:   بنويسيد كه نسبت به چه پرونده اي اعتراض داريد و چه تغييري بايد پيدا كند   نام ، شماره شناسنامه، شماره پاسپورت تاريخ تولد، آدرس و شماره تلفن خود را ذكر كنيد   حتما نامه را با نام خود امضا كنيد  درخواست تجديد نظر را به دفتري در اداره مهاجرت كه تصميم قبلي را اخذ كرده ارسال كنيددر صورتي كه اداره مهاجرت مجددا پاسخ منفي داد:در صورتي كه اداره مهاجرت همچنان به تصميم خود پايبند بود ميتوانيد به يكي از دادگاههاي مهاجرت سوئد(در شهرهاي استكهلم، گوتنبرگ و مالمو) مراجعه كنيد. هر يك از دادگاههاي مذكور مسئول بررسي پرونده هاي خاصي هستند.















برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۲۳:۲۶ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :