چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

انواع چشمي دزدگير اماكن چيست و چشمي دزدگير چه كاربردي دارد؟

زمان سفارش دزدگير خانه پس از بررسي ويژگي هاي دزدگيرهاي اداره و مدل هاي شركت هاي دزدگير، الزامي است ديگر امكانات را جهت نصب و استارت يك سيستم سكوريتي جامع دزدگير خانه ، خريد كنيد. تاثيرگذارترين امكاناتي كه براي اتصال دزدگير اماكن به آن احتياج داريد، سنسورهاي ديداري است. براي بررسي و آشنايي نوع هاي ديداري دزدگير خانه لازم است ابتدا انواع دزدگير اداره را بررسي نماييد.در ادامه انواع ديداري دزدگير منزل را آناليز خواهيم كرد.براي مطلع شدن از آخرين قيمت دوربين مداربسته داهوا و انواع دزدگير امكان اين را داريد به وبسايت ابردوربين مراجعه نماييد.

اجزاي تشكيل دهنده دزدگير اماكن

يك سيستم دزدگير اماكن از حسگرهاي حركتي، سنسور درب و پنجره، سنسور شكستگي شيشه و سنسور دود تشكيل شده است. همچنين دزدگير اماكن شامل كنترل پنل، سيستم تلفن كننده (شهري يا سيمكارتي)، سيستم هشدار دهنده و منبع تغذيه مي باشد. وجود همه اين اجزا، تكميل كننده سيستم دزدگير اماكن و تامين امنيت كامل شما مي باشد.
بررسي و شناخت انواع چشمي دزدگير اماكن

در سيستم دزدگير اماكن براي تشخيص بروز نا امني و ورود غير مجاز از چشمي دزدگير استفاده مي شود. چشمي دزدگير اماكن يا سنسور، تكميل كننده عملكرد سيستم پنل مركزي دزدگير اماكن مي باشد. چشمي دزدگير، امواج محيط را دريافت مي كند و هر نوع اختلال يا قطع امواج نشان دهنده ورود غير مجاز را به وسيله آلارم اطلاع رساني مي كند.

يكي از مشكلات بسيار مهمي كه مصرف كنندگان دزدگير اماكن دارند اينست كه امكان دارد در مواردي كه نا امني و ورود غير مجازي رخ نداده باشد، پنل دزدگير و آژير ها شروع به اعلام خطر كنند و اين مسئله علاوه بر ايجاد مزاحمت براي همسايه ها، باعث اتلاف وقت و ايجاد اضطراب و استرس براي شما خواهد شد. به عبارتي حساسيت بالا و ايجاد آژير خطا، باعث  نارضايتي كاربران از نحوه عملكرد چشمي دزدگير مي شود. راه حلي كه براي حل اين مشكل وجود دارد، تنظيم حساسيت چشمي مي باشد. در ادامه مطلب، شما را با انواع چشم دزدگير اماكن آشنا خواهيم كرد تا بتوانيد بر اساس نيازي كه داريد، چشمي مناسب را تهيه كنيد.

انواع مدل هاي چشمي دزدگير اماكن

چشمي دزدگير داراي انواع مختلفي مي باشد، از جمله چشمي  وزني، چشمي فراصوتي، چشمي مادون قرمز، چشمي حركتي، چشمي پرتوهاي مايكروويو و… كه در ادامه با نحوه كاركرد انواع چشمي هاي دزدگير آشنا مي شويم.
طرز كار چشمي وزني دزدگير

چشمي وزني دزدگير اماكن

چشمي وزني مي تواند تا وزن و محدوده مشخص و تعيين شده اي از سوژه را در نظر بگيرد. طرز كار چشمي وزني به اين صورت است كه در صورت ايجاد هر گونه حركت (چه حركت انسان چه انواع حيوانات)، چشمي وزني آن حركت را تشخيص مي دهد. چشمي هاي وزني بر اساس ميزان حساسيت به وزن، انواع مختلفي دارند. معمولا چشمي وزني با ميزان حساسيت 15 كيلوگرم، 30 كيلوگرم و 45 كيلوگرم ساخته مي شود كه هر كدام از اين مدل ها متناسب با محل نصب دزدگير، كاربرد دارند. به طور خلاصه طرز كار چشمي دزدگير وزني با بررسي حركت و وزن شخص يا شئ متحرك مي باشد و قادر به سنجش ميزان وزن مي باشد. البته مكانيزم چشمي هاي دزدگير با توجه به برند و مدل آن ها متفاوت است اما طرز كارشان يكسان مي باشد.

اين چشمي دزدگير براي افرادي كه حيوان خانگي دارند، انتخاب بسيار مناسبي مي باشد. از جمله چشمي هاي وزني مي توان به چشمي وزني پارادوكس و TITAN اشاره كرد.
طرز كار چشمي مادون قرمز دزدگير.چشمي مادون قرمز با نام PIR هم شناخته مي شود. اين نوع چشمي دزدگير، از پركاربردترين مدل هايي است كه براي فضاي كوچك كارايي بسيار خوبي دارد و روي ديوار يا سقف نصب مي شود. عملكرد چشمي مادون قرمز به صورت حرارتي است و حضور شخص را از دماي جسم فرد تشخيص مي دهد. به عبارتي اشعه مادون قرمز، حرارت را اندازه گيري كرده و اگر فردي وارد محيط شود، سنسور چشمي تغييرات دما را شناسايي مي كند و براي پنل مركزي دزدگير ميفرستد.

طرز كار چشمي فراصوت يا اولتراسونيك

نحوه عملكرد چشمي فراصوت به اين صورت هست كه با ايجاد كمترين صدايي كه با تلاش براي ورود به مكان ايجاد مي شود، اعلام خطر مي كند. چشمي فراصوت عمل انتشار امواج و دريافت بازتاب آن ها از اجسام را انجام مي دهد.

طرز كار چشمي مايكروويو

چشمي مايكروويو از انواع چشمي حركتي دزدگير اماكن مي باشد. اين چشمي دزدگير با انتشار امواج مايكروويو و دريافت بازتاب آن از اجسام كار مي كند. چشمي مايكروويو نسبت به PIR محيط بيشتري را پوشش مي دهد و از تكنولوژي جديدتري استفاده مي كند. اين سنسور چشمي، زمان رفت و برگشت موج را حساب مي كند و به همين شكل ادامه مي دهد. در حالت عادي، زمان رفت و برگشت ثابت هست اما هنگامي كه ماشين يا شخصي وارد محدوده شود، اين زمان تغيير مي كند و چشمي دزدگير فرمان آلارم را به پنل مركزي دستگاه مي فرستد و در نتيجه با كمترين تغيير در پرتوهاي دريافتي چشمي، آژير به صدا در ميايد.

طرز كار بيم خطي دزدگير

عملكرد بيم خطي به اين شكل مي باشد كه هر نوع حركتي كه در يك خط باريكه به وجود بيايد و خط ليزري بين دو سنسور قطع شود، فرمان آلارم به پنل دستگاه اعلام مي شود و آژير به صدا در مي آيد. در نتيجه محل نصب بيم خطي داراي اهميت زيادي مي باشد.

نكته هاي نصب چشمي دزدگير اماكن

- قبل از نصب چشمي دزدگير اماكن حتما راهنماي نصب دزدگير اماكن را مطالعه كنيد و چشمي را در مكان مناسب و به دور از منبع گرمايي نصب كنيد.
- اين امكان وجود دارد كه سنسور چشمي بيسيم كيفيت مطلوبي نداشته باشد و يا ممكن است با ساير تجهيزات تداخل فركانسي داشته باشد؛ بنابراين توصيه مي شود در سيستم دزدگير اماكن خود دست كم يك چشمي باسيم نصب كنيد.
- چشمي هاي دزدگير اماكن خود را در محلي نصب كنيد كه بتواند نقاط كور را پوشش دهد. همچنين براي نصب سنسور چشمي حركتي توجه داشته باشيد چشمي را در محلي نصب كنيد كه هنگام ورود به حريم خصوصي شما، فرد مجبور باشد از آنجا عبور كند مثل ورودي، راهرو و..
- همينطور سعي كنيد چشمي دزدگير را به گونه اي نصب كنيد كه در دسترس نباشد و تا حد امكان به راحتي ديده نشود.
- براي اطمينان بيشتر از كاركرد درست چشمي دزدگير ، چند نوع چشمي با تكنولوژي ساخت متفاوت را امتحان كنيد.



براي سفارش و نصب نوع هاي ديداري دزدگير يا دوربين لامپي چرخشي اماكن با مطالعه اطلاعات و قابليت هاي انواع چشمي دزدگير، چشمي به نسبت كاربردتان را انتخاب و تهيه كنيد. ابردوربين جوابگوي تمام نيازهاي مورد نياز شما در زمينه اتصال دزدگير اداره و نصب چشمي خواهد بود. همچنين پيشنهاد ميدهيم در قسمت آموزش ابردوربين، از دوره رايگان نصب دزدگير اداره اسمارت، پايرونيكس، سايلكس و جي ام كا بهره ببريد.


برچسب: دوربين مداربسته، خريد دوربين مداربسته، فروش دوربين مداربسته،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۹:۳۷ توسط:rgefd موضوع:

ماليات در تركيه

اقتصاد استانبول به خاطر نداشتن درآمدهاي نفتي و گازي زياد، چرخه اقتصادي كشور خود را بر اساس دريافت ماليات نهاده است. تكس در اين كشور بصورت مستقيم و غير مستقيم از تمامي معامله ها، دريافتي ها و مراوده ها انجام شده در تركيه دريافت مي شود.چه بخواهيد قصد به خريد موتور در تركيه و خريد خانه در استانبول كنيد يا از سوپرماركت مواد غذايي اقدام به خريد كنيد و يا قصد كنيد درآمدي را در استانبول كسب كنيد بايد مقداري از آن را بصورت tax به كشور بپردازيد.

در اين مقاله سعي كرده ايم تا بطور كلي در مورد تمام مسائل مربوط به ماليات در تركيه بحث كنيم.

تركيه نيز مانند بقيه كشور از اين امر براي كنترل عرضه و تقاضا در بازار و كنترل تورم در كنار توليد درآمد براي مديريت و توسعه كشور استفاده ميكند. براي بيشتر ما ايراني ها وقتي كه به تركيه و كشورهاي اروپايي براي زندگي مهاجرت مي كنيم، درك كامل چگونگي روش محاسبه و پرداخت آن كمي بيگانه است.

از آنجائيكه نظارت بر پرداخت ماليات در اين كشور بدقت انجام ميگيرد و هرگونه تخطي از آن با مجازات و جريمه همراه است،پس قبل از مهاجرت به تركيه بهتر است از قوانين آن اطلاعات كاملي را بدست آوريد.

انواع ماليات در تركيه

قبل از شروع بهتر است بدانيد كه در كشور تركيه ماليات به سه دسته كلي تقسيم مي شود:

    ماليات بر دارايي
    ماليات بر هزينه
    ماليات بر درآمد

ماليات بر دارايي در تركيه (ماليات بر ثروت)

همانطور كه نام اين نوع از دارايي بر مي آيد، تمام آنچه كه دارايي محسوب مي شود را از قبيل ملك، خودرو، كارخانه، ارث و وقف و هرآنچه كه بعنوان دارايي و ثروت ميدانيد را در خود جاي ميدهد.

ماليات بر املاك در تركيه

ميزان آن از 0.1% تا 0.6% بطور ساده بصورت زير محاسبه ميشود:

    براي زمين هاي كشاورزي و زمين هاي دست نخورده براي ساخت و ساز، صفر است.
    زمين و واحد مسكوني 0.1%
    واحد اداري و تجاري 2%

چنانچه در موارد 2 و3، واحد يا زمين در محدوده شهري يعني در نزديكي مترو يا شهرداري باشد، ميزان آن 2 برابر حساب ميشود.

در زمان خريد و فروش ملك در تركيه، 4.8% از قيمت درج شده در سند بايد بعنوان ماليات پرداخت شود. عموماً اين رقم بطور مساوي بين خريدار و فروشنده تقسيم شده و پرداخت ميگردد، اگر توافق ديگري بين خريدار و فروشنده در مورد ميزان و نحوه پرداخت اين 4.8% صورت نگرفته باشد.

ماليات بر ارث در تركيه

در تركيه ميزان آن از 4 تا 30 درصد است كه ميتوان درخواست داد كه در مدت 5 سال و در 2 قسط در هر سال پرداخت شود.

ماليات ماشين در تركيه

يكي ديگر از انواع ماليات بر دارايي در تركيه، ماليات ماشين در تركيه است. هر ماشيني از هر نوعي بايد براي آن هرساله در تركيه پرداخت شود.در تركيه با نام MTV (اِم تي وي) شناخته ميشود كه براساس سال توليد ماشين، قدرت و حجم موتور آن حساب ميشود. صاحب ماشين ميتواند يكجا و يا در 2 نوبت كه قسط اول در 1 تا 31 ژانويه و قسط دوم در ماه جولاي پرداخت كند.
روش هاي مختلف پرداخت ماليات ماشين در تركيه

روش هاي مختلف و متنوعي براي پرداخت آن در تركيه وجود دارد:

    پرداخت از دفاتر مالياتي محلي
    پرداخت از اپليكيشن اينترنت بانك از قسمت MTV
    پرداخت از بادجه شعب بانكي

معافيت از پرداخت آن در تركيه شامل موارد زير مي شود:

    دانشجويان در حال تحصيل در تركيه
    ديپلمات هاي خارجي در تركيه
    معامله ماشين بين دو خارجي در تركيه
    خريد ماشين توسط فرد بازنشسته كه در حال گذراندن دوران بازنشستگي خود باشد.
    كارمندان روزنامه هاي بين المللي
    فوتباليست هاي خارجي در ليگ تركيه




ماليات بر هزينه در تركيه

نوع ديگري است كه بطور غير مستقيم دريافت ميشود. اين نوع شامل ماليات بر ارزش افزوده و ماليات بر معاملات بانكي، بيمه و حق تمبر است.

tax بر ارزش افزوده در كشور تركيه به KDV شناخته ميشود و از يك تا بيست و سه درصد است، اما اكثر هيجده درصد محاسبه ميشود. ارزش افزوده شكلي است كه توليد كننده به قيمت نهايي محصول خود اضافه مي كند و در انتها اين اندازه نصيب تركيه مي شود. اندازه ماليات ارزش افزوده در كشور تركيه با در نظر گرفتن محصول و خدمات گوناگون متفاوت است. مثلا در محصولات غذايي 4 تا 8% درصد و در قسمت هاي خدماتي هيجده درصد محاسبه مي شود.


برچسب: خريد خانه در تركيه، خريد ويلا در استانبول، خريد خانه در استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۵:۰۰ توسط:rgefd موضوع:

راه هاي خريد خانه در امارات و دريافت اقامت امارات با خريد ويلا

خريد خانه در امارات آن هم در شهري مجهز و امن و معروف ، سرمايه گذاري مطمئن است و قطعا امكانات خاص توريستي و ديدني امارات يكي از مهمترين علت هاي جذب افراد مشهور دنيا به اين شهر شده است. البته مزيت خريد خانه در امارات به جز امكانات رفاهي ، اين است كه به صاحبان خانه اجازه مي دهد علاوه بر سود سرمايه گذاري ملكي خود ، با دريافت شهروندي و استفاده از امكانات گسترده اقتصادي دبي ، كسب و كار خود را به روش حرفه اي تر و با سود بيشتر در شهر دبي ادامه دهند.
در اصل شما مي توانيد علاوه بر خريد ويلا در دبي و شروع كار جديد در اين شهر مدرن ، ويزاي كار و ويزاي اقامت را به صورت جداگانه نيز دريافت نماييد و از يك زندگي مجهز بهره مند شويد. لازم به ذكر است كه خانه ويلايي در امارات به تنهايي دليل گرفتن اقامت دائم كشور امارات نمي شود و لازم است تا براي دريافت اين ويزا ، مرحله هاي جداگانه اي را پس از خريد آپارتمان بگذرانيد البته انجام اين مراحل بسيار ساده و سريع است.
كشور امارات، شهر مناسبي براي خريد ويلا به حساب مي آيد چرا كه مراحل و شرايط مربوط به خريد در آن چندان پيچيده و سخت نيست. بنابراين هر يك از مهاجران با سرمايه لازم مي توانند پس از طي نمودن مراحل قانوني به ويلاي رويايي خود برسند.

از مكان هاي ديدني اين شهر ميتوان به برج العرب اشاره كرد كه از كم نظير ترين مناطق دنيا محسوب ميشود. شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد اجاره يك شب اقامت در اين هتل پنج ستاره، چيزي حدود 1600 يورو ميباشد كه معادل 50 ميليون تومان مي‌باشد.براي پاسپورت امارات با خريد ملك ميتوانيد با مشاوران ما در ارتباط باشيد.

آيا خريد ويلا در امارات عاقلانه است؟

سرمايه گذاري در كشور هاي خارجي و به طور خاص كشور هايي كه نزديك ايران قرار دارند چند سالي است كه بيشتر و جدي تر توسط ايرانيان پيگيري مي شود. دبي، مانند برخي از شهر هاي تجاري و لوكس ، اغلب توسط افرادي مورد توجه قرار مي گيرد كه هدف راه اندازي كسب و كار ، توسعه و افزايش درآمد را در سر دارند. برترين و بهترين ها همگي در امارات تجمع يافته اند. بنابراين وقتي شما براي خريد ويلا در دبي اقدام مي كنيد، در واقع دست روي هر ويلايي كه بگذاريد، در حال انتخاب بهترين ويلا در كشور امارات و به طور نسبي، در كل منطقه خاورميانه هستيد.
طبق آخرين آمار، ارزش املاك در شهر دبي رشد بيشتري نسبت به شهرهاي ديگري چون سنگاپور و لندن داشته است.

بنابراين، اينكه گمان كنيد خريد ويلا در شهر دبي مي تواند به ضرر شما تبديل شود، يك احتمال محال و نادرست است. بسته به بودجه اي كه در اختيار داريد مي توانيد ويلاهاي بسيار لوكس و اصطلاحا لاكچري را در كشور امارات خريداري كنيد.
قيمت خانه ويلايي در دبي به تومان

به طور كلي، براي دريافت اقامت، شما بايد دست كم يك ميليون درهم امارات بپردازيد تا بتوانيد يك ويلا را در امارات خريداري كنيد. اين ميزان چيزي نزديك 7 ميليارد تومان ميباشد. البته به علت نوسانات ارز ممكن است اين مبلغ كمي كمتر يا بيشتر باشد. اما بر اساس ارزش درهم امارات در آبان ماه سال 1400، اين مقدار برابر 7 ميليارد تومان ميباشد.

هر درهم امارات در حال حاضر چيزي حدود 7 هزار و 500 تومان ارزش دارد.

تعيين اين عدد به خريداران كمك مي كند تا در هنگام خريد ملك مورد نظرشان قيمت را در نظر گرفته و سرمايه گذاري درستي داشته باشند.

بسياري از ايرانياني كه بدنبال خريد ويلا در امارات هستند ميخواهند بدانند كه قيمت ويلا در دبي به تومان چقدر است. خوشبختانه از آنجائيكه كه درهم امارات به دلار آمريكا چسبيده است، اين نرخ از روز اول 3.65 بوده است ولي از آنجائيكه كه تومان ايران دائماً در نوسان است شما بايد قيمت هايي كه به درهم مي گيريد را با توجه به نرخ روز و لحظه اي درهم در بازار ايران محاسبه كنيد.

قيمت آپارتمان در شهر دبي طيف وسيعي از نرخ 800 هزار درهم تا چند صد ميليون دلار را شامل مي شود. بهتر است اول بودجه اي را كه براي آپارتمان در شهر دبي داريد را تعيين كنيد و سپس با توجه به بودجه مورد نظرتان درجستجوي ويلا باشيد.

شما آساني امكان اين را داريد كه با كليك برروي منوي پروژه هاي دبي و تعيين گزينه نوع خانه در قسمت جستجو از پروژه هاي جديد در دبي اطلاعات لازم را مطالعه. درصورتي كه شهر خاص و يا ويلاي خاصي هم مد نظر داشته باشيد و يا مشورتي در زمينه خانه در شهر دبي داشته باشيد، ميتوانيد به لينك خريد خانه در دبي مراجعه نماييد و براحتي با ما ارتباط برقرار كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۷:۱۸ توسط:rgefd موضوع:

مزاياي لوازم ساختماني

جهت شروع هر شغلي بايد اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه هر كاري سود و ضرريا روزهاي سخت و راحت خود را دارد.پس قطعا هر مشورتي كه شما را فقط با سختي و مشكلات يك بيزينس آشنا كرد، قابل اعتنا نميباشد.
وقتي با دليل و تحقيق به اين موضوع دقت كنيد، توانايي پلن ريزي سالمي براي روزهاي مشكلبيزينسخود داشته باشيد و شخص خودتان را براي مواجه با سود و ضرر آماده كنيد.در اين بلاگ قصد داريم تا در مورد مشكلات بيزينس ابزارفروشي آنلاين با شما صحبت كنيم با ما همراه باشيد.

قبل از اينكه بخواهيم به طور مشخص به كار ابزارفروشيبپردازيم، بايد با مشكلات شغل آزاد آشنا شويد.البته كه داشتن بيزينس آزاد راحتي ها زيادي هم دارد اما در اين مقاله قرار است تا به سود و ضررهاي پرداخته شود.

ابتدايي ترين معظليكه شما در يك شغل آزاد با آن دست و پنجه نرم ميكنيد، مديريت است!

شما بايد در يك شغل آزاد به عنوان ناخداي كشتي خود به همه امور مديريت يك بيزينس آشنا باشيد.همه امور شامل مواردي مانند خريد جنس، مديريت مشتري و خدمات فروش و پس از فروش، حسابرسي، تامين سرمايه، چيدمان اجناس و حتي نظافت محل كار ميشود.شما به عنوان يك مدير بايد بتوانيد هر كدام از اين نقش ها را خوب ايفا كنيد تا بتوانيد بيزينس خودتان را در مسير رشد ببينيد.


مديريت شغل ابزارفروشي از قاعده گفته شده در بالا مستثنا نيست.علاوه بر موارد بالا در مورد شغل ابزار فروشي مشكلات شما شايد بيشتر هم باشد.به عنوان مثال در يك فروشگاه ابزار فروشي تنوع اجناس بسيار بالا است و شما بايد بتوانيد در مورد همه اجناس اطلاعات حداقلي داشته باشيد و بتوانيد پاسخگوي نياز مشتري باشيد تا علاوه بر مدير فروشگاه بتوانيد در نقش يك فروشنده ابزار فروشي هم موفق باشيد.
شايد به نظرتان برسد كه اضافه كردن نيروي انساني بتواند اين مشكلات را حل كند.اما بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه آيا هزينه هاي حقوق و مزاياي نيروي انساني ميتواند جايي در بودجه مالي شما داشته باشد يا نه.

مورد ديگر مديريت موجودي اجناس مغازه و انبار است.اين مورد بايد به صورت مداوم بررسي شود تا به اصطلاح جوري جنس مغازه شما با مشكل مواجه نشود.بررسي مداوم موجودي مغازه و انبار و انجام خريد در وقت مناسب، شايد كاري ساده به نظر برسد اما در طولاني مدت ميتواند فرسايشي و خسته كننده شود.
اطلاع از قيمت ها هم در صورتي كه جدي گرفته نشود ميتواند براي شما مشكل ساز شود.اين موضوع را با توجه به تنوع و حجم زياد اجناس يك فروشگاه ابزار فروشي در نظر بگيريد.البته اين روزها با استفاده از برچسب ها يا دستگاه هاي باركد خوان ميتوانيد اين موضوع را مديريت كنيد.براي تجهيز فروشگاه و انبار ابزارفروشي خودتان ميتوانيد از تجربيات 12 ساله مجموعه گودفورپي استفاده نماييد.

مزاياي بيزينس لوازم ساختماني

درست است كه توضيحاتي كه در بالا صحبت شد از سختي و مشكلات بيزينس ابزارفروشي است.اما دست و پنجه نرم كردن با اين بالا و پايين ها و مديريت آنها زمينه ساز ميشود تا شما به عنوان شخصي كه پايه گذار يك شغل فردي است، در همه موارد مديريت، فروش، حسابداري، انبارداري و ... به يك انسان با تجربه تبديل شويد.
براي نمونهدر زمينه فروشندگي، با وجود تنوع زياد اجناس، هنوز هم بايد اطلاعات فني هر جنسي را بدانيد تا بتوانيد با توجه به نياز مشتري نزديك‎ترين گزينه را در اختيارش قرار دهيد.هرچه تجربه بيشتري داشته باشيد بهتر ميتوانيد پاسخگوي نياز مشتري باشيد.به اين صورت ميتوانيد رضايت بالاتري براي خريدار ايجاد كنيد.
رضايت هر مشتري رابطه محكمي با افزايش مشتري و در نهايت فروش دارد.از سوي ديگر افزايش تجربه فني شما در مورد ابزارها باعث ميشود در هنگام تهيه جنس و خريد هم تجربه موفق تري داشته باشيد.

براي تجهيز فروشگاه خود نياز به تهيه ابزارهاي برقي هم داريد.به عنوان مثال براي خريد لوازم جانبي برق ميتوانيد از فروشگاه good4p.com خريد خود را با اطمينان انجام دهيد

بالا بردن توانايي هاي شما براي مديريت يك فروشگاه ابزارفروشي ميتواند نكات مثبت ديگري هم براي شما داشته باشيد.قطعا فهميده ايد كه بالا بردن فروش نيازمند تامين اجناس بيشتر براي فروشگاه است.اين روند زمينه ساز ايجاد شناخت براي شما در ميان تامين كنندگان و توليدكنندگان ابزارفروشي است كه مزيت هاي خاص خود را براي شما بوجود مي آورد.نكات مثبتي مثل خريد با چك، جشنواره هاي تخفيف و اشانتيون ها، ...


برچسب: خريد ابزار آلات، قيمت ابزار آلات، فروش ابزار آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۶:۲۶ توسط:rgefd موضوع:

آيا مي توان از سايت اينترنتي خريد يراق آلات انجام داد؟

خريد ابزار به شكل غير حضوري

 

دراين روزگار افراد به خاطر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزمره خود دارند دوست دارند تا وظايف خود را سريع وراحت انجام دهند. وظايف كه در صورتي كه از جاي مطمئن باشد مي تواند در زمان و هزينه رفت و آمد مردم صرفه جويي كند. ازجمله مواردي كه امكان دارد همچنان خريد آن براي مردم عجيب باشد خريد يراق آلات به شكل كاملاً آنلاين است. تهيه يراق آلات يكي از خريدهايي است شكل اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبروز ترين فروشگاه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p مراجعه كنيد.

ميخ پرچ

پرچ كردن در لغت به معناي "پهن كردن سر ميخ كوبيده شده" است، طوري كه نتوان آن را از جايش بيرون كشيد. در واقع ميخ پرچ يك اتصال دهنده مكانيكي است كه از يك شافت استوانه اي صاف و داراي سر تشكيل شده و براي اتصال دائمي دو يا چند قطعه به يكديگر استفاده مي شود. دستگاه پرچ كن توسط ميخ پرچ عمليات پرچكاري را انجام مي دهد. پرچ كاري به عملياتي گفته مي شود كه دو يا چند قطعه به وسيله قطعه واسطه به نام پرچ به يكديگر متصل مي گردند. از عمليات پرچ كاري برخلاف پيچ و مهره به عنوان يك اتصال دائمي نيز ميتوان ياد كرد و بايد زماني از پرچ كاري استفاده كرد كه ديگر نيازي به جداسازي قطعات نداريم.

هنگام انتخاب ميخ پرش بايد به نيروي كششي و برشي وارد بر قطعه كار توجه كرد و متناسب با آن ميخ هايي با قطر، جنس، سايز مناسب انتخاب كرد. توصيه مي شود كه جنس ميخ پرچ متناسب با قطعه كار باشد مثلا براي اتصال ورق هاي آلومينيومي بهتر است جنس ميخ پرچ آلومينيومي باشد. طول ميخ پرچ را از روي ضخامت قطعه كار و قطر ميخ پرچ تعيين مي كنند. به طور كلي بايد مجموع ضخامت قطعه كار و قطر ميخ پرچ برابر با طول پرچ باشد.

ميخ پرچ شانه دار

يك طرف پرچ شانه دار داري كلاهك و طرف ديگر شامل شانه اي توپر مي باشند كه بخش شانه اي آن مي تواند داراي يك زبانه كوچك با قطر كم و يا داراي سوراخ هاي لوله اي مي باشد. كلاهك اين پرچ به شكل مسطح، بيضي، دكمه اي و يا شمشيري مي باشد. ميخ پرچ شانه دار از فولاد ضد زنگ، آلومينيوم، برنج يا مس توليد مي شود و نوع آبكاري و پوشش رويي اين پرچ ها بسته به نياز كاربر مشخص مي شود.

ميخ پرش شانه دار براي قطعاتي مناسب است كه نياز به چرخش و حركت آزاد بعد از اتمام پرچ داري داشته باشند. اين نوع پرچ به سرعت و با هزينه اندك مي تواند قطعات را به يگديگر متصل كند و جايگزين مناسبي براي اتصال دهنده رزوه دار است.
ميخ پرچ افشان

براي اتصال فوم و قطعات نرم كه نياز به اتصال خيلي محكمي ندارند از ميخ پرچ افشان ميتوان استفاده كرد. اين نوع در سطوح وسيع تري از سطوح پخش مي شود و مانع آسيب ديدن به قطعات كار خواهند شد.
ميخ پرچ ضربه اي يا چكشي

براي اتصال ورق فلزي، پروفيل ها، كشتي سازي و اسكلت هاي فلزي از پرچ ضربه اي استفاده مي كنند. اين نوع پرچ به دو شيوه گرم و سرد استفاده مي شود. براي قطرهاي تا 10 ميليمتر به شيوه سرد و 10 تا 26 ميلي متر به شيوه گرم كاربرد دارد. اين نوع پرچ ها داراي اشكال متفاوتي است.
ميخ پرچ توپر يا دائم

پرچ توپر براي اتصال هاي محكم نظير پل ها و هواپيما كاربرد دارد.اين نوع  پرچ از قديمي ترين انواع ميخ هاي پرچ است كه يك طرف اين نوع پرچ گرد و طرف ديگر آن استوانه فلزي توپر است و براي ايجاد اتصال بايد از چكش و يا ابزارهاي پرچ كن استفاده كرد.

براي توضيح مي توانيد به سايت گودفورپي برويد


برچسب: قيمت يراق آلات،خريد يراق آلات،فروش يراق آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۸:۰۷ توسط:rgefd موضوع:

از كدام فروشگاه ميتوان ابزار آلات بي واسطه بخريم؟

مزيت هاي؟ خريد ابزار آلات

 

دراين روزگار افراد مختلف به دليل كار زياد كه در زندگي هاي روزمره خود دارند علاقه دارند تا خريد هاي شخصي را اينترنتي انجام دهند. كارهاي كه در حالي كه از جاي معتبر باشد باعث ميشود در وقت و هزينه نقليه افراد صرفه جويي كند. يكي از مواردي كه امكان دارد همچنان خريد آن براي مردم عجيب باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين است. تهيه ابزار آلات يكي از خريدهايي است شكل آنلاين هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين سايتهاي آنلاين ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به گودفورپي مراجعه كنيد.

 

فروشگاه اينترنتي گودفورپي، فروشگاه آنلاين پخش عمده ابزار يراق و تجهيزات و لوازم ساختماني و صنعتي
 

شركت پخش نيكو با بيش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتي و ساختماني، گودفورپي را كه يك فروشگاه ابزار فروشي آنلاين است با هدف تسهيل و بهبود خريد عمده ابزار يراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهيزات ساختماني براي مشتريان خود كه اغلب فروشگاه ابزار فروشي هستند و در سطح كشور گسترده شده اند ، راه اندازي نمود.


فروشگاه هاي ابزار فروشي كه براي كسب و كار خود نياز به خريد عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتي ميتوانند با مشاهده عكس و مشخصات كالا در گودفورپي خريد بهتري را تجربه كنند.

 گودفورپي مي تواند  تامين كننده بخش زيادي از  اقلام يك فروشگاه ابزار يراق ، يك كارخانه توليدي يا كارگاه ساختماني باشد. در راه اندازي يك ابزار فروشي، گودفورپي مي تواند با يك فاكتور كليه نياز هاي فروشگاه ابزار يراق را از موجودي انبار خود تحويل نمايد. همكاراني كه قصد افتتاح فروشگاه ابزار يراق را دارند براي راه اندازي فروشگاه ابزار يراق قدرتمند و متفاوت مي توانند در تمام مراحل از كارشناسان گود فورپي براي مشاوره راه اندازي ابزار فروشي خود استفاده نمايند.

گروه كالاهاي گودفورپي عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختماني و صنعتي : كليه ابزار آلات قابل تهيه در يك ابزار فروشي مجهز را مي توان از گودفورپي تهيه نمود.


۲- تاسيسات : شامل انواع پمپ آب خانگي و كشاورزي و صنعتي سبك و متوسط تك فاز و سه فاز و متعلقات و بسياري از لوازم تاسيسات مصرفي و عمومي

۳- شير آلات : خانگي و لوازم بهداشتي شيرآلات اهرمي و اقلام مصرفي خانگي مثل شيلنگ حصيري پكيج و پيسوار ، شيلنگ ماشين لباسشويي و انواع تاسيسات مصرفي آپارتماني و خانگي

۴- انواع يراق آلات : از يراق آلات عمومي كابينت و چوب تا يراق آلات در و پنجره آلومينيومي و آهني و انواع قفل مثل قفل آويز و قفل كتابي و مغزي قفل توكار در ليست يراق آلات گودفورپي وجود دارد.

۵- كالاي برق : لوازم الكتريكي خانگي از جمله مواردي هستند كه در سبد گودفورپي در حال گسترش تنوع مي باشند.

 

از بين كالاهاي اين مجموعه مي توان به انواع كليد كولر اشاره كرد كه براي تهيه آن مي توانيد به قيمت كليد كولر   مراجعه كنيد.


برچسب: خريد ابزار آلات، قيمت ابزار آلات، فروش ابزار آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۰:۴۶ توسط:rgefd موضوع:

مزيت هاي؟ خريد ابزار آلات

آيا مي توان از فروشگاه اينترنتي خريد ابزار آلات انجام داد؟

 

اين روزها افراد به دليل كار زياد كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند علاقه دارند تا خريد هاي روزانه را سريع وراحت انجام دهند. وظايف كه در حالي كه از فروشگاه معتبر باشد باعث ميشود در زمان و هزينه رفت و آمد افراد صرفه جويي كند. يكي از چيزهايي كه ممكن است همچنان سفارش آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. سفارش ابزار آلات يكي از خريدهايي است صورت اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين سايتهاي اينترنتي ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به گودفورپي مراجعه كنيد.

 

فروشگاه اينترنتي گودفورپي، فروشگاه آنلاين پخش عمده ابزار يراق و تجهيزات و لوازم ساختماني و صنعتي
 

شركت پخش نيكو با بيش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتي و ساختماني، گودفورپي را كه يك فروشگاه ابزار فروشي آنلاين است با هدف تسهيل و بهبود خريد عمده ابزار يراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهيزات ساختماني براي مشتريان خود كه اغلب فروشگاه ابزار فروشي هستند و در سطح كشور گسترده شده اند ، راه اندازي نمود.


فروشگاه هاي ابزار فروشي كه براي كسب و كار خود نياز به خريد عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتي ميتوانند با مشاهده عكس و مشخصات كالا در گودفورپي خريد بهتري را تجربه كنند.

 گودفورپي مي تواند  تامين كننده بخش زيادي از  اقلام يك فروشگاه ابزار يراق ، يك كارخانه توليدي يا كارگاه ساختماني باشد. در راه اندازي يك ابزار فروشي، گودفورپي مي تواند با يك فاكتور كليه نياز هاي فروشگاه ابزار يراق را از موجودي انبار خود تحويل نمايد. همكاراني كه قصد افتتاح فروشگاه ابزار يراق را دارند براي راه اندازي فروشگاه ابزار يراق قدرتمند و متفاوت مي توانند در تمام مراحل از كارشناسان گود فورپي براي مشاوره راه اندازي ابزار فروشي خود استفاده نمايند.

گروه كالاهاي گودفورپي عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختماني و صنعتي : كليه ابزار آلات قابل تهيه در يك ابزار فروشي مجهز را مي توان از گودفورپي تهيه نمود.


۲- تاسيسات : شامل انواع پمپ آب خانگي و كشاورزي و صنعتي سبك و متوسط تك فاز و سه فاز و متعلقات و بسياري از لوازم تاسيسات مصرفي و عمومي

۳- شير آلات : خانگي و لوازم بهداشتي شيرآلات اهرمي و اقلام مصرفي خانگي مثل شيلنگ حصيري پكيج و پيسوار ، شيلنگ ماشين لباسشويي و انواع تاسيسات مصرفي آپارتماني و خانگي

۴- انواع يراق آلات : از يراق آلات عمومي كابينت و چوب تا يراق آلات در و پنجره آلومينيومي و آهني و انواع قفل مثل قفل آويز و قفل كتابي و مغزي قفل توكار در ليست يراق آلات گودفورپي وجود دارد.

۵- كالاي برق : لوازم الكتريكي خانگي از جمله مواردي هستند كه در سبد گودفورپي در حال گسترش تنوع مي باشند.

 

از بين كالاهاي اين مجموعه مي توان به انواع لاستيك آفرود موتور كراس اشاره كرد كه براي تهيه آن مي توانيد به  https://good4p.com/ابزارالات-صنعتي-و-ساختماني/چرخ/لاستيك-موتور-سيكلت/تاير-موتوري-افرود-90-100-21 مراجعه كنيد.


برچسب: خريد ابزار آلات، قيمت ابزار آلات، فروش ابزار آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۹:۱۱ توسط:rgefd موضوع:

خريد خانه در دبي.

گرفتن قيمت به صورت آنلاين در باب فروش خانه در دبي چه خوبي هايي دارد؟

قيمت خانه ويلايي در دبي به تومان

به طور كلي، براي دريافت اقامت، شما بايد دست كم يك ميليون درهم امارات بپردازيد تا بتوانيد يك ويلا را در دبي خريداري كنيد. اين ميزان چيزي نزديك 7 ميليارد تومان ميباشد. البته به علت نوسانات ارز ممكن است اين مبلغ كمي كمتر يا بيشتر باشد. اما بر اساس ارزش درهم امارات در آبان ماه سال 1400، اين مقدار برابر 7 ميليارد تومان ميباشد.

هر درهم امارات در حال حاضر چيزي حدود 7 هزار و 500 تومان ارزش دارد.

تعيين اين عدد به خريداران كمك مي كند تا در هنگام خريد ملك مورد نظرشان قيمت را در نظر گرفته و سرمايه گذاري درستي داشته باشند.

بسياري از ايرانياني كه بدنبال خريد ويلا در دبي هستند ميخواهند بدانند كه قيمت خانه ويلايي در دبي به تومان چقدر است. خوشبختانه از آنجائيكه كه درهم امارات به دلار آمريكا چسبيده است، اين نرخ از روز اول 3.65 بوده است ولي از آنجائيكه كه تومان ايران دائماً در نوسان است شما بايد قيمت هايي كه به درهم مي گيريد را با توجه به نرخ روز و لحظه اي درهم در بازار ايران محاسبه كنيد.

قيمت خانه ويلايي در دبي طيف وسيعي از قميت ها در رنج 800 هزار درهم تا چند صد ميليون دلار را شامل مي شود. بهتر است اول بودجه اي را كه براي خريد ويلا در دبي داريد را مشخص كنيد و سپس با توجه به بودجه مورد نظرتان بدنبال خريد ويلا باشيد.

شما براحتي ميتوانيد با كليك برروي قسمت پروژه هاي دبي و انتخاب گزينه نوع ملك در قسمت جستجو از پروژه هاي جديد در دبي اطلاعات كاملي را بدست آوريد. چنانچه منطقه خاص و يا ويلاي خاصي هم مد نظر داشته باشيد و يا ابهاماتي در زمينه خريد ويلا در دبي داشته باشيد، ميتوانيد با مشاورين ما براحتي ارتباط برقرار كنيد.

براي توضيح مي توانيد به https://kharidekhane.com/خريد-خانه-در-دبي وارد شويد


برچسب: خريد خانه در دبي، فروش خانه در دبي، قيمت خانه در دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۵:۳۷ توسط:rgefd موضوع:

مزاياي فروش خانه در دبي به صورت آنلاين از سايت.

گرفتن قيمت به صورت غير حضوري در باب خريد خانه در دبي چه برتري هايي دارد؟

قيمت ويلا در دبي چقدر است؟

خانه هاي ويلايي در دبي در مناطق خاصي قرار گرفته اند كه اين مناطق هستند كه روي قيمت آنها تاثير گذار مي باشند. به طور متوسط خانه هاي ويلايي در دبي قيمت بالايي دارند. اگر نگاهي به قيمت خانه هاي ويلاهايي در دبي بيندازيد، به خوبي متوجه اين مسئله خواهيد شد. براي همين ، عموما پيشنهاد مي شود كه بودجه خود را بالاتر از يك ميليون درهم در نظر داشته باشيد ؛ چرا كه اغلب ويلا ها در دبي بالاتر از يك ميليون و چهارصد هزار درهم هستند.

اگر ويلايي در منطقه خوب و لوكسِ دبي انتخاب كرده باشيد، به طبع قيمتي كه بايد بپردازيد نيز بيشتر خواهد شد. بنابراين اگر بودجه ي محدود تري داريد ، بايد روي به انتخاب ويلاهايي بياوريد كه در مناطقي واقع شده اند كه شهرت كمتري دارند.

در سالهاي اخير، تعداد پروژه هاي ويلايي در حال ساخت به نسبت سالهاي گذشته رشد چشمگيري داشته است و شركت هاي بزرگ و معروف ساختماني با احداث پروژه هاي عظيمي به وسعت يك شهر و در دسترس قراردادن برنامه هاي پرداخت بسيارآسان چندين ساله ، اين امكان را فراهم ساخته اند كه بسياري از خريداران و سرمايه گذاران را به راحتي صاحب خانه كنند.

يكي از اين مناطق براي خريد ويلاي ارزان قيمت در دبي، جميرا ويليج در دبي لند است. گران ترين مناطق نيز براي خريد ويلا در دبي، امارات هيلز و پالم دبي است كه قيمت ويلاهاي آن بعضا به 100 ميليون دلار ميرسد.
قيمت ويلا در دبي
راي اينكه به طور دقيق از قيمت ويلاها در دبي اطلاع داشته باشيد تا بتوانيد براي انتخاب ويلاي مورد نظر خود بهتر تصميم گيري كنيد پيشنهاد مي كنيم تا با مشاورين ما حتما در ارتباط باشيد. ما به واسطه ي سالها تجربه و تخصص در اين زمينه، مشاور شما در كل مراحل خريد ويلا در دبي خواهيم بود.

براي معرفي مي توانيد به سايت خريد خانه دنبال كنيد


برچسب: خريد خانه در دبي، فروش خانه در دبي، قيمت خانه در دبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۴۵:۳۳ توسط:rgefd موضوع:

خريد ابزار آلات از كدام فروشگاه باشد؟

خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين

 

امروزه افراد به دليل شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روتين خود دارند دوست دارند تا وظايف شخصي را آنلاين انجام دهند. كارهاي كه در حالي كه از فروشگاه مطمئن باشد مي تواند در زمان و هزينه رفت و آمد مردم صرفه جويي كند. يكي از چيزهايي كه امكان دارد همچنان خريد آن براي مردم عجيب باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين است. تهيه ابزار آلات يكي از مواردي است شكل اينترنتي هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبزرگترين سايتهاي آنلاين ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به گودفورپي مراجعه كنيد.

 

فروشگاه اينترنتي گودفورپي، فروشگاه آنلاين پخش عمده ابزار يراق و تجهيزات و لوازم ساختماني و صنعتي
 

شركت پخش نيكو با بيش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتي و ساختماني، گودفورپي را كه يك فروشگاه ابزار فروشي آنلاين است با هدف تسهيل و بهبود خريد عمده ابزار يراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهيزات ساختماني براي مشتريان خود كه اغلب فروشگاه ابزار فروشي هستند و در سطح كشور گسترده شده اند ، راه اندازي نمود.


فروشگاه هاي ابزار فروشي كه براي كسب و كار خود نياز به خريد عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتي ميتوانند با مشاهده عكس و مشخصات كالا در گودفورپي خريد بهتري را تجربه كنند.

 گودفورپي مي تواند  تامين كننده بخش زيادي از  اقلام يك فروشگاه ابزار يراق ، يك كارخانه توليدي يا كارگاه ساختماني باشد. در راه اندازي يك ابزار فروشي، گودفورپي مي تواند با يك فاكتور كليه نياز هاي فروشگاه ابزار يراق را از موجودي انبار خود تحويل نمايد. همكاراني كه قصد افتتاح فروشگاه ابزار يراق را دارند براي راه اندازي فروشگاه ابزار يراق قدرتمند و متفاوت مي توانند در تمام مراحل از كارشناسان گود فورپي براي مشاوره راه اندازي ابزار فروشي خود استفاده نمايند.

گروه كالاهاي گودفورپي عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختماني و صنعتي : كليه ابزار آلات قابل تهيه در يك ابزار فروشي مجهز را مي توان از گودفورپي تهيه نمود.


۲- تاسيسات : شامل انواع پمپ آب خانگي و كشاورزي و صنعتي سبك و متوسط تك فاز و سه فاز و متعلقات و بسياري از لوازم تاسيسات مصرفي و عمومي

۳- شير آلات : خانگي و لوازم بهداشتي شيرآلات اهرمي و اقلام مصرفي خانگي مثل شيلنگ حصيري پكيج و پيسوار ، شيلنگ ماشين لباسشويي و انواع تاسيسات مصرفي آپارتماني و خانگي

۴- انواع يراق آلات : از يراق آلات عمومي كابينت و چوب تا يراق آلات در و پنجره آلومينيومي و آهني و انواع قفل مثل قفل آويز و قفل كتابي و مغزي قفل توكار در ليست يراق آلات گودفورپي وجود دارد.

۵- كالاي برق : لوازم الكتريكي خانگي از جمله مواردي هستند كه در سبد گودفورپي در حال گسترش تنوع مي باشند.

 

از بين كالاهاي اين مجموعه مي توان به انواع شيلنگ گاز پكيج اشاره كرد كه براي تهيه آن مي توانيد به انواع شيلنگ گاز پكيج  مراجعه كنيد.


برچسب: خريد ابزار آلات، قيمت ابزار آلات، فروش ابزار آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۲:۴۱ توسط:rgefd موضوع: