چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

از كجا ورق آهن بدون واسطه بخريم؟

از كجا ورق آهن بدون واسطه بخريم؟

 

امروزه مردم بنا بر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روتين خود دارند علاقه دارند تا وظايف شخصي را آنلاين انجام دهند. وظايف كه در صورتي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در انرژي و خرج جابه جايي افراد صرفه جويي نمايد. يكي از مواردي كه امكان دارد همچنان تهيه آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ورق آهن به شكل كاملاً آنلاين است. سفارش ورق آهن يكي از خريدهايي است شكل آنلاين هم مي توانند انجام دهند .

 

از ابتداي سال ۱۴۰۱ بازار با دو موضوع جديد مواجه بود؛

يكي شوك قيمتي ناشي از جنگ جهاني كه موجب افزايش شديد قيمت كاموديتي ها شده بود؛ يكي هم در پيش بودن محدوديت هاي برق براي بخش توليد ناشي از ناترازي توليد و مصرف كه از دولت هاي قبل بر جاي مانده است.

همين دو عامل در كنار نوسانات بازار ارز موجب شد قيمت ها در بازار آهن از ابتداي امسال صعودي شود و ميلگرد بعضاً تا هزار و ۵۰۰ تومان در هر كيلو هم افزايش داشت؛ اينجا بود كه وزارت صمت با اعمال تعرفه صادراتي آرامش را به بازار فولاد برگرداند.

در ابتدا تمام توليدكنندگان فولاد در قابل اين تصميم ايستادن و پاي مجلس هم به موضوع باز شد؛ اما با توجه به فرمول محاسبه تعرفه كه هم نفع مصرف كننده و هم توليدكننده در آن ديده شده بود اين مقاومت ها به جايي نرسيد؛ نه بر اساس غوغاسالاري ها ارزش سهام شركت هاي فولادي ريخت نه صادرات متوقف شد؛ اما اين تعرفه اثرش را در بازار گذاشت.

البته هم زمان با اين تحولات ورق در بازارهاي جهاني هم برگشت و روند رو به رشد قيمت شمش و محصولات فولادي در بازارهاي جهاني با محوريت سقوط نرخ فولاد در بازار چين معكوس شد.

براي يادگيري مي توانيد به ahansignal.com|اينجا|قيمت ورق آهن |http://ahansignal.com/ مراجعه كنيد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۷:۰۹ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :