چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

انواع خدمات مد روزرايج در آرايشگاه هاي زيبايي شامل اپيلاسيون به صورت فوري انجام مي شوند.

انواع خدمات به روزرايج در آرايشگاه هاي زيبايي شامل آرايش به صورت حضوري انجام مي شوند.

 

اين روزها زنان به خاطر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روزانه خود دارند پيگير هستند تا خريد هاي شخصي را آنلاين انجام دهند. يكي از اين ها ،خدمات زيبايي مي باشد.

درحالي كه از سايت معتبر نوبت و يا محصولي ميخواهيد باعث ميشود در وقت و هزينه رفت و آمد صرفه جويي كند.

 

 

نانو پروتئين مو چيست ؟

ساختار اصلي بافت مو از پروتئين هاي مختلف تشكيل شده است. اصلي ترين و مهم ترين پروتئين مو، كراتين نام دارد. اين ماده روي استحكام، انعطاف، زيبايي و شفافيت مو تاثير مي گذارد.پروتئين تراپي به مفهوم استفاده از تركيبات پروتئين و نانو ذرات براي اصلاح ساختار موي آسيب ديده است. در پروسه دكلره كردن، پروتئين مو آسيب مي بيند. علت اين است كه تركيبات شيميايي قوي،اكسيداسيون ايجاد مي كنند و پيوندهاي مو از بين مي رود. اين تغييرات دائمي است و موهاي دكلره شده در مرور زمان، سلامت خود را به دست نمي آورند.

در واقع DNA پروتئين‌هاي مو دچار آسيب جدي شده و اين وضعيت قابل برگشت نيست. با تكنيك نانو پروتئين تراپي مي توان ساختار آسيب ديده پيوندهاي كلاژن و پروتئين مو را اصلاح كرد. به اين ترتيب پروتئين هاي از دست رفته در طي دكلره كردن مو، دوباره تامين مي شود. در نانو پروتئين تراپي با اتصال پروتئين هاي هيدروليز شده شكاف هاي ساقه ترميم مي شود. اكسيداسيون ناشي از مواد دكلره موجب ايجاد شكاف هاي دائمي مو مي شوند. در نتيجه به مرور موها خشك و شكننده تر شده و نازك مي شوند. اين همان وضعيتي كه وز مو را ايجاد مي كند. موهاي دكلره شده هميشه با پف و وز و خشكي و شكستگي زيادي مواجه مي شوند.
آيا موهاي من نياز به نانو پروتئين درماني دارد؟

يكي ديگر از مواردي كه به ساختار پروتئين مو آسيب مي زند، افزايش سن و پيري است. موها هم مثل پوست و ساير اندام هاي بدن، دچار كهولت سن مي شوند. موهاي افراد در سنين بالاتر به زيبايي و شادابي دوران جواني نيست. با استفاده از اين تراپي مي توان پروتئين مورد نياز مو را تامين كرد. اگر از وسايل حرارتي براي حالت دادن به موها استفاده مي كنيد نياز به نانو پروتئين مو داريد زيرا گرما و حرارت دشمن موهاي شماست. گرماي خورشيد نيز به دليل اشعه مضرUV در صدمه ديدن موها تاثير دارد. آيا هميشه موهاي خود را سشوار خشك مي كنيد؟ در اين صورت حتما موهايي خشك و شكننده داريد كه نياز به درمان اختصاصي دارد. آب استخرهاي عمومي نيز به دليل دارا بودن درصد بالاي كلر، موجب آسيب به ساختار كوتيكول مو مي شود. به تدريج موها خشك مي شود و ظاهر مو حالت كدر و وز پيدا مي كند. اگر به هر دليلي موهاي شما دچار آسيب شده، خشك و كم آب است مي توانيد از اجراي نانو پروتئين مو بيشترين استفاده را ببريد ولي به طور خاص بيشترين دريافت كنندگان اين تراپي، خانم هايي هستند كه موهاي شان در اثر رنگ و اكسيدان يا مواد دكلره، بيش از حد خشك و شكننده و وز شده است.
دوام نانو پروتئين مو چقدر است؟

اين تكنيك از انواع تراپي تخصصي مو با قابليت تكرار است. مدت زمان ماندگاري نانو پروتئين روي موها بين 3 تا 6 ماه است كه بستگي به خودتان دارد. با برخي مراقبت هاي ساده مي توانيد ماندگاري تراپي را افزايش دهيد. مثال توصيه مي شود تا 20 روز بعد از نانو پروتئين مو هيچگونه ماده شيميايي ديگري را استفاده نكنيد. ساده تر اينكه بعد از پروتئين تراپي بلافاصله موها را رنگ و دكلره نكنيد. اجراي هم زمان ساير تراپي هاي تخصصي نظير پلكس تراپي و نانو بوتاكس مو و كراتينه و …. توصيه نمي شود. در اين مورد از آرايشگرتان راهنمايي بخواهيد و به توصيه او عمل كنيد.

نانو پروتئين مو با كلر استخر ميانه خوبي ندارد. حتما قبل از شنا در استخر، كلاه مخصوص را روي موهايتان بكشيد تا آب با موها در تماس نباشد. در مورد تابش نور خورشيد نيز حساسيت زيادي وجود دارد موهاي خود را از اشعه مستقيم آفتاب حفظ كنيد. همين كار ساده مي تواند دوام نانو پروتئين مو را افزايش دهد. اما مهم ترين موضوع مربوط به وضعيت تغذيه و دريافت مواد مغذي از طريق مواد غذايي است. با رژيم هاي سخت غذايي نمي توانيد از شر كيلوهاي اضافي بدن خلاص شويد. با محروم كردن خود از خوراكي هاي مفيد تنها به موها آسيب مي زنيد. درصد بالايي از ساختار مو داراي بافت پروتئين است در حالت عادي اين مواد از طريق خوراكي ها تامين مي شود.

 عملكرد نانو پروتئين چگونه است ؟

درمان پروتئيني مو با اتصال پروتئين هاي هيدروليز شده به كوتيكول مو و سخت شدن لايه كوتيكول ، موهاي شما را ترميم مي كند.اگر سوراخ هايي در كوتيكول مو وجود داشته باشد ، درمان با پروتئين اين شكاف ها را برطرف كرده و در اطراف ساقه مو سدي قرار مي دهد تا آسيب هاي بعدي را كاهش دهد. به اين ترتيب ، موها را قوي تر و ترميم مي كند.

پروتئين تراپي چند وقت به چند وقت نياز مي باشد ؟

اينكه هر چند وقت يكبار يك درمان پروتئيني انجام دهيد به نوع درماني كه انتخاب مي كنيد و همچنين نوع موي شما بستگي دارد. برخي از انواع ملايم تر درمان پروتئين را مي توان بيشتر استفاده كرد (به عنوان مثال ، هفته اي يك بار يا بيشتر) ، در حالي كه درمان هاي پروتئيني شديدتر بايد كمتر (هر 4 تا 6 هفته) و با احتياط بيشتري مورد استفاده قرار گيرند.

 


اما امروزه با توجه به استقبال بانوان از خدمات جالب مراقبت هاي آرايشيدر سالن هاي زيبايي زنانه به غير از خدمات رايج و معمول، كاشت و ترميم ناخن نيز انجام مي گيرد.
اگر شما نيز تمايل داريد همه امور آرايشي و بهداشتي خود را زير نظر يك متخصص و در فضاي آرام و دنج انجام دهيد.

 

به سبب شناخت https://shikam-care.com/category/products/} برويد


 


برچسب: آموزشگاه كراتينه مو، دوره آموزش كراتينه مو، آموزش كراتينه مو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۵:۲۶ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :