چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

آيا مي توان از سايت خريد ورق آهن اينترنتي انجام داد؟

خريد ورق آهن به شكل كاملاً آنلاين

 

دراين روزگار مردم بنا بر كار زياد كه در زندگي هاي روتين خود دارند دوست دارند تا خريد هاي شخصي را سريع وراحت انجام دهند. كارهاي كه در حالي كه از جاي معتبر باشد مي تواند در انرژي و خرج جابه جايي افراد صرفه جويي كند. يكي از مواردي كه امكان دارد هنوز خريد آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد ورق آهن به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. خريد ورق آهن يكي از مواردي است شكل آنلاين هم مي توانند تهيه نمايند .

بازار فولاد با تمركز عرضه‌ها در بورس كالا ساماندهي مي‌شود

حجت الله فيروزي عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس مي‌گويد كه با عرضه مستمر و مطلوب محصولات زنجيره فولاد در بورس كالا، نياز داخل تامين و از مصرف كنندگان نيز حمايت مي‌شود.

حجت الله فيروزي عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در اين باره به خبرنگار بورس ايلنا گفت: يكي از برنامه‌هاي مهم در مجلس، تلاش براي اصلاح سياست ها و ساماندهي بازار فولاد كشور است كه در همين راستا اقداماتي با هماهنگي دولت و ساير ذي نفعان اين حوزه در دستور كار است.

وي با بيان اينكه بايد اقدامي صورت گيرد تا مطالبات كل زنجيره فعالان بازار فولاد به طور معقول و همزمان برآورده شود، گفت: اگر زنجيره توليد محصولات فولادي در بورس كالا عرضه شود هيچ نيازي به قيمت دستوري نيست و بازار تنظيم و متعادل خواهد شد؛ در همين زمينه مجلس از همان ابتدا با قيمت دستوري فولاد مخالف بود و خوشبختانه اين نگاه نيز در حوزه سياست گذاري تضعيف شده است. 

سخنگوي كميسيون صنايع و معادن مجلس در پايان گفت: اگر مل فولاد كشور در بورس كالا عرضه شود، بازار عرضه و تقاضا تعادل خود را بدست مي آورد كه با تحقق رشد عرضه ها به طور مستمر، علاوه بر تنظيم بهينه بازار، شفافيت نيز در اين صنعت افزايش مي يابد.
گفتني است وزير صنعت، معدن و تجارت ديروز در حاشيه شركت در مراسم راهپيمايي روز قدس گفت: از زمان شروع بكار دولت سيزدهم قواعدي را براي تنظيم رفتار فعالان اقتصادي در پيش گرفتيم كه بدون آنكه محيط كسب و كار بهم بريزد و برخورد قهري كنيم، بازار فولاد تنظيم شد؛ در اين راستا عرضه كامل محصولات فولادي در بورس كالا و بهره گيري از 20 ابزار بورسي را اجرا كرديم و شاهد تنظيم بهينه بازار و تعادل قيمت ها بوديم

 

براي شناخت مي توانيد به فروش ورق آهن رجوع كنيد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۳۷:۵۵ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :