چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

خريد لاستيك جلو از كدام سايت باشد؟

آيا مي توان از فروشگاه اينترنتي خريد لاستيك جلو انجام داد؟

 

امروزه افراد بنا بر شلوغي روزمره كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند علاقه دارند تا وظايف شخصي را سريع وراحت انجام دهند. خريد هاي كه در صورتي كه از فروشگاه معتبر باشد باعث ميشود در زمان و هزينه نقليه افراد صرفه جويي نمايد. يكي از چيزهايي كه امكان دارد همچنان سفارش آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد لاستيك جلو به شكل كاملاً آنلاين است. سفارش لاستيك جلو يكي از خريدهايي است صورت اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبزرگترين سايتهاي آنلاين ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به آپارات مراجعه كنيد.

شايد نخستين سوالي كه به ذهنتان برسد اين باشد كه لاستيكي كه مي خواهيد بخريد بهتر است خارجي باشد يا ايراني؛ شايد اگر در مورد بازار تاير خودرو صحبت مي كرديم داستان كمي متفاوت بود اما در مورد تاير موتورسيكلت خيلي نكات هستند كه بايد در نظر گرفته شوند براي مثال سايز تاير كه هر كمپاني براي موتورسيكلت خود به صورت استاندارد در نظر گرفته است بايد مورد توجه قرار بگيرد كه در توليدي هاي داخلي همه سايز ها مشاهده نمي شود و تفاوت كيفيت تايرهاي اروپايي با وطني يكي ديگر از مسائلي است كه بدون شك موتورسوار را به سمت خود هدايت مي كند پس چه بهتر كه يك سري موارد را به صورت جدي تر در نظر بگيريم.
آج لاستيك فقط براي زيبايي نيست

شايد از خودتان بپرسيد طرح هاي مختلف روي لاستيك ها يا همان آج براي چيست و چه لزومي براي تنوع آن وجود دارد؟ پاسخ اين است كه آج لاستيك به علت ارتباط مستقيم با سطح زمين در تمام مدت رانندگي، از اهميت ويژه اي برخوردار است.

بايد بدانيم سلامت و طرح آج ها در خروج آب، سنگريزه، شن و در نهايت حرارت از زير لاستيك تاثير بسيار زيادي دارد كه اين موضوع علاوه بر تضمين سلامت مي تواند روي هندلينگ موتورسيكلت نيز تاثيرگذار باشد. آج لاستيك هاي قديمي خيلي ساده و يكنواخت و بيشتر به صورت شيار ساده روي گوشت لاستيك بود، ولي همان گونه كه تكنولوژي موتور و بدنه موتورسيكلت پيشرفت كرد، سازندگان تايرها نيز به تبع آن دست به كار شدند و با تحقيقات و عملكرد خود مدل هاي متفاوتي از تايرهاي جديد را روانه بازار كردند.

به طور كلي اكنون طرح آج لاستيك ها به چند دسته مختلف تقسيم مي شود كه عبارتند از: طرح هاي رگه اي، عرضي، تركيبي عرضي و رگه اي و طرح بلوكي كه طراحان و مهندسان از آنها در ساخت يك تاير خوب استفاده مي كنند. شايد هنگام رانندگي شهري عملكرد اين آج ها چندان به چشم نيايد، اما در جاده هاي لغزنده، برفي و باراني و حتي شني وجود تاير سالم با آج هاي مناسب بسيار تاثيرگذار است.

نكات طلايي در هنگام خريد

لاستيك (تاير) به عنوان آخرين عضو گردنده از سيستم انتقال قدرت مي باشد كه نقش مهمي را در كنترل موتورسيكلت بر عهده دارد. پس انتخاب لاستيك و نگهداري از آن از عوامل مهم براي عملكرد هرچه بهتر اين عضو از سيستم خودرو محسوب مي گردد.

بسياري از اعداد و ارقامي كه بر روي لاستيكها درج شده است و شايد خيلي از ما هنگام خريد لاستيك به اين اعداد و ارقام توجه نكنيم. در زير به توضيح اين اعداد حك شده مي پردازيم و شما هم هنگام خريد لاستيك به اين اعداد توجه كنيد.

براي آشنايي مي توانيد به خريد لاستيك جلو آپاچي مراجعه كنيد.


برچسب: انواع لاستيك جلو تيوبلس، خريد لاستيك جلو آپاچي، قيمت لاستيك جلو پالس،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۷:۰۲ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :