چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

طراحي سايت responsive براي تلفن هاي همراه پارت 3

ساخت سايت responsive قطعا يكي از حرفه اي ترين روش ها براي اينكه سايت شما در هر صفحه نمايشي ( با وضوح تصوير مختلف ) و يا گوشي هاي تلفن همراه و ... به درستي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت سايت شما در هر صفحه نمايش و يا موبايلي بدون ايراد نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي سايت به صورت شناور ساخته مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با در نظر گرفتن ابعاد صفحه ، شيوه نامه هاي آبشاري مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض صفحه ، سايز متن و ... در اندازه هاي مختلف مي‌شود . طراحي وب سايت واكنش گرا براي واكنش سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، موبايل ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها كاربرد دارد .

در اين روش با استفاده از ويژگي هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  وب سايت را بدون نياز به نسخه هاي متفاوت براي دستگاه ها و رزولوشن هاي متفاوت طراحي مي نماييم.

ساخت وب سايت responsive به خاطر تلفن هاي همراه پارت 2

برخي از صاحبان تجارت آنلاين تمايل به داشتن دو وب سايت مختلف دارند ، يكي براي كامپيوترهاي خانگي و لپ تاپ ها ، يكي براي نمايش درون تلفن هاي همراه ، از طرفي بعضي از مديران كسب و كارهاي آنلاين علاقه اي به ساخت دو وب سايت متفاوت ندارند و ترجيح ميدهند يك سايت قابل نمايش در  كامپيوترهاي خانگي ، لپ تاپ ، تبلت ها و تلفن هاي همراه داشته باشند .

ممكن است بعضي از مديران تجارت اينترنتي نسبت به استفاده بازديدكنندگان از تلفن هاي همراه بي تفاوت باشند ، اين تعداد از مديران سايت ها بايد قيد تعدادي از مخاطبين خود را زده و از طرفي آماده خراب شدن نام تجاري خود باشند چرا كه بسياري از بازديدكنندگان هنگام ديدن اين سايت از طريق تلفن همراه با وب سايتي بهم ريخته و نا منظم رو به رو خواهند شد كه قطعا از ديد كاربران سايتي بي كيفيت بوده كه كاربر هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين شرايط توقع فروش در اين وب سايت توقعي بي جا قلمداد خواهد شد.

طراحي وب سايت ريسپانسيو براي تلفن هاي همراه بخش اول

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك جزء از بدنه اصلي استراتژي هاي شما به منظور بازاريابي اينترنتي است ، طراحي يك سايت كه قابل روئيت در موبايل باشد بسيار كارآمد خواهد بود . امروزه مقدار فروش موبايل در قياس با فروش كامپيوترهاي خانگي و يا لپ تاپ ها افزايش يافته است همچنين در سال 2014 ميزان استفاده از اينترنت از طريق تلفن هاي همراه نسبت به سال هاي قبل بسيار بيشتر شده است.

به همين دليل دارا بودن وب سايت كه به طور كامل و بدون هيچ گونه عيب و نقصي در تلفن هاي همراه قابل رويت باشد بسيار كار پسنديده اي خواهد بود . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي تعداد بازديد از سايت شما از طريق موبايل برابر با ميزان بازديدهاي وب سايتتان از طريق سيستم هاي شخصي بود و يا حتي ممكن است در آينده اي نزديك ميزان استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت توسط كامپيوترهاي خانگي بالاتر رود .

آمارها نشان دهنده اين است كه نزديك به 67 درصد از بازديدكنندگاني كه از طريق تلفن همراه به اينترنت متصل ميشوند علاقه زيادي به خريد از اين روش نشان ميدهند به همين علت شركت هايي كه همواره رفتاري عاقلانه و منطقي در مقابله با علايق بازديدكنندگان دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در پايگاه اينترنتي خود به جهت نمايش بي عيب و ايراد در تلفن هاي همراه داشته و به دنبال ساخت سايتي ميباشند كه در زمان نمايش در تلفن هاي همراه هيچ فرقي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي خانگي نداشته باشد. بدين ترتيب ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيتجارت خود هم ، كمك فراواني كنيم ، از طرفي ميتوانيم در زمينه اعتماد سازي نيز بهتر عمل كنيم .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۲۹:۴۲ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :