چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

بهترين فصل براي تور چين چه فصلي مي باشد

تور لحظه آخري چينو گردشگري در اين سرزمين به مدت چند دهه قبل خيلي گسترش يافته مي باشد. سرزمين چين را به مثال ازجمله از داغترين بازار هاي توريستي مي شناسند.سرزمين چين از لحاظ توريست و بازديد كننده در رده سوم جهاني قرار دارد.تعداد افرادي كه در سال 2010 از چين بازديد كرده اند در حدود 56 ميليون نفر بوده است.با توجه به آمار هاي اعلام شده احتمال تبديل شدن چين به بزرگترين كشور توريستي دنيا در سال 2020 وجود دارد.

هتل ديزني لند در جزيره لانتاو در هنگ كنگ ، چين قرار گرفته است.

شما با ماندن در هتل ديزني لند هنگ كنگ از در خروجي هتل درست روبروي ديسكاوري گلف كلاب قرار گرفته ايد. اين هتل با نمره ۴٫۵ از ۵ را به خود اختصاص داده و از امكانات لوكس و مدرني بهره مند مي باشد. (اين هتل كنار پل كاپ شوي مون واقع شده است).

 اين هتل داراي ۴۰۰ اتاق است. زماني كه شما در اتاق هاي اين هتل به استراحت مي پردازيد احساس راحتي در خونه بودن را داريد. در اتاق هاي اين هتل يخچال و يك تلوزيون ال سي دي نيز تعبيه شده است. همچنين يك اينترنت پر سرعت واي فاي (كه بايد آن را شارژ كنيد) وجود دارد. سرويس بهداشتي/ حمام شخصي نيز در اتاقتان موجود است و در حمام يك مو خشك كن نيز قرار داده شده است. در كنار تخت شما يك تلفن با خط مستقيم موجود و هر روز روزنامه هاي جديد ميبينيد.

كلاب سلامتي،استخر سرباز،فيتنس سرا،اينترنت پرسرعت واي فاي(پولي) از جمله امكانات اين هتل هستند. همچنين كساني در اين هتل هستند تا از بچه هاي شما مراقبت كنند. شما مي توانيد به راحتي يك روز كامل را در پارك شاتل بگذرانيد.

هتل ديزني لند هنگ كنگ چين

در اين هتل يك رستوران نيز وجود دارد تا شما بتوانيد غذاي موردعلاقه خود را سفارش دهيد. به علاوه در اين رستوران مي توانيد نوشيدني مورد علاقه خود/كافه را سفارش دهيد.اين رستوران به صورت ۲۴ ساعته باز است.

هتل ديزني لند هنگ كنگ چين سرويس هاي بيزنيس به صورت ۲۴ ساعته است كه شامل،تاكسي درون شهري،خشك شويي و شستشوي لباس هاي شما مي باشد. اين هتل سالن هاي كنفرانس و ميتينگ روم به وسعت زيادي را داراست.

اميدواريم كه تورلحظه آخري چين به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۵:۰۲ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :