چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

بهترين فصل براي تور روسيه چه زماني مي باشد

تور دبيازجمله از نواحي دولت امارات متحده عربي هست. اين شهر در جنوب سرزمين مان و در پيرامون خليج فارس و در دولت عربستان جاي ميگيرد. دبي پهناورترين شهر كشور امارات نيز است.

اقتصاد

دبي و ديره، بنادر مهمي براي توليدكنندگان غربي است. بيشتر مراكز مالي و بانكها در منطقه بندري مي‌باشد. دبي اهميتش را به عنوان يك مسير تجاري در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ به دست آورد. شهر دبي تجارت آزاد طلا دارد. بندر جبل علي در دهه ۱۹۷۰ ساخته شده و بزرگ‌ترين بندر دست‌ساز بشر در جهان است. اما دبي به صورت فزاينده‌اي در حال پيشرفت به عنوان مركزي براي صنايع خدماتي از قبيل فناوري اطلاعات و سرمايه‌گذاري مي‌باشد. خطوط حمل و نقل توسط هواپيمايي امارات تقويت شده و در سال ۲۰۰۶ حدود ۲۸ ميليون مسافر را جابه‌جا كرده‌است. همچنين در دبي مناطق آزاد براي صنايع بخصوص وجود دارد از قبيل شهر اينترنتي دبي و شهر رسانهٔ دبي، كه با يك فيلتر محدود شده و برخي سايتها و سايتهاي اسراييلي بسته‌است و فرستادن صدا در اينترنت غيرقانوني است. البته در مناطقي مثل TECOM (Dubai Technology, Electronic, Commerce & Media Free zone Authority) اين سايتها بسته نيستند.
سبك معماري
آسمان‌خراش‌هاي دبي مارينا در شب

دبي داراي سبك‌هاي مختلفي از معماري‌هاي جهان مي‌باشد. اما بسياري از تفاسير مدرن معماري اسلامي را مي‌توان در اين شهر پيدا كرد. دبي نه تنها در نوآوري و ساخت‌وساز اسلامي در بين جهان عرب رتبهٔ اول را دارد بلكه به صورت بين‌المللي هم در رده‌هاي بالاي ساخت و ساز قرار دارد.

ساخت و ساز در دبي خيلي سريع‌تر از كشورهاي غربي پيش مي‌رود و علتش اين است كه نيروي كار ارزاني از آسيا در اختيار گرفته‌است. يكي از مهم‌ترين علل پيشرفت در ساخت و ساز اينست كه دبي در حال متنوع ساختن اقتصادش است. در واقع دبي نمي‌خواهد به درآمد نفت كه تصور مي‌شود تا سال ۲۰۱۵ تمام شود، تكيه كند. از جمله اقداماتي كه دبي را برجسته كرده، ساخت بلندترين برج جهان با ارتفاع ۸۲۸ متر و ساخت جزاير مصنوعي جهان و جزاير نخلي مي‌باشد.

رودخانهٔ خور دبي شهر دبي را به ۲ بخش ديره و بر دبي تقسيم كرده‌است. ۴ پل از روي خور و يك تونل به نام نفق الشندقه كه از زير آب مي‌گذرد اين ۲ قسمت را به هم مربوط مي‌كنند. (ديره در شرق (راست) و بر دبي در غرب (چپ) قرار دارند)(توضيح:طبق نقشه جغرافيايي ديره در شمال و بر دبي در جنوب دبي قرار گرفته‌است، به احتمال قوي نگارنده اين مطلب حين نگارش برروي يكي از پلهاي مذكور و رو به دريا ايستاده بوده) ديره محلي بازاري، سنتي و قديمي و كارگري است. اما بخش بر دبي محلي است كه مسئولين دبي قصد دارند از آن شهري مدرن با بافت مدرن درست كنند. خيابان شيخ زايد با ساختمان‌هاي مجلل و بلند، پايين شهر جديد دبي شده‌است و بزرگ‌ترين برج دنيا را در خود جاي داده‌است. بالاي شهر دبي، ساحل كناري جميرا خواهد بود با انواع ويلاهاي مجلل چندين ميليون دلاري و پالم‌هايي كه در دل خليج فارس پي ريزي و بنا شده. حدود ۵۰ درصد سرمايهٔ وارد شده در سالهاي اخير به دبي از طريق بخش املاك بوده، به طوري كه متقاضيان با خريد خانه‌ها و آپارتمان‌ها به صورت هوايي و ۹۹ ساله، صاحب امتياز اقامت خواهند شد. قبلاً اختيار خانه بدون اجاره كردن آن براي بيگانه‌تباران امكان‌پذير نبود.
ترابري
نوشتار اصلي: ترابري در دبي

كنترل حمل و نقل در دبي توسط «سازمان جاده‌ها و حمل و نقل» انجام مي‌شود. در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان آمار شهرداري دبي گزارش شد كه حدود ۱٬۰۲۱٬۸۸۰ خودرو در اين شهر وجود دارد. آمار در سال ۲۰۱۰ نشان داد كه تنها ۶ درصد از ساكنان اين شهر از وسايل حمل و نقل عمومي استفاده مي‌كنند. اين در حالي است كه دولت دبي به شدت در حال سرمايه‌گذاري بر روي زيرساخت‌هاي حمل و نقل عمومي در سطح شهر مي‌باشد. اما با اين وجود تعداد خودروهاي شخصي اضافه شده در هر سال كاهش نمي‌يابد. اين پديده بروز ترافيك‌هاي سنگين در دبي را سبب شده‌است.
مكران



اميدواريم تور ارزان دبيبه شما خوش بگذرد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۵۵:۳۲ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :