چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد .

چرا دختر ها از عروسك خوششان مي آيد

آشنايي بهترين تيم خريد تشك حرفه اي

شناخت بروزترين گروه قيمت تشك ارزان

 

عزيزان گرامي ، فروشگاه تشك  ابر خواب  با چندين سال سابقه در زمينه فروش تشك هاي مناسب و  استاندارد بهترين انتخاب براي خريد تشك ارزان  و استاندارد .

تشك مموري فوم دار

مموري فوم در واقع ماده‌اي است كه سازمان فضانوردي آمريكا با هدف محافظت از وضعيت جسماني مسافران ايستگاه فضايي اختراع كرد. اين ماده از تركيب پلي اورتان، لاتكس و … ساخته مي‌شود. سالها بعد برخي از افراد، اين ماده را در صنايع مختلف مانند تجهيزات پزشكي،ورزشي و ساخت تشك‌ به كار گرفتند. از محاسن مموري فوم دار يا فوم هوشمند اين است كه اين ماده به دما و وزن بدن حساس بوده و به تناسب آن تغيير مي‌كند. هنگام خواب، برخي از نقاط بدن از تشك فاصله دارد و همين مسئله‌ سبب فشار بر ديگر نقاط بدن مي‌شود. به عنوان مثال فاصله گودي كمر تا تشك سبب فشار بر كمر مي‌شود، اما در تشك‌هاي مموري فوم دار اين نقاط پر مي‌شود كه درمان موثري براي درد‌هاي استخواني مي‌باشد.


تشك طبي – فنري

هر يك از تشك‌هاي فنري و طبي داراي معايب خاصي هستند. توليدكنندگان اين تشك‌‌ها با جمع آوري محاسن هر دو تشك به ساخت تشك‌ طبي فنري دست يافتند در اين نوع تشك، از اسفنج‌ با چگالي بالا و براي اجتناب از سفتي آن از فنر‌هاي متصل فشرده استفاده مي‌كنند. از آنجا كه به لحاظ پزشكي تشك انسان بايد در حالت ميانه باشد و هم آنقدر سفت باشد كه انحناي ستون فقرات حفظ شود و هم نرم و راحت باشد تا به كمر فرد آسيبي وارد نسازد. تشك‌هاي طبي – فنري بهترين انتخاب، براي حفظ سلامت فرد مي‌باشد.


تشك آبي

كاربرد اصلي تشك آبي اغلب براي تفريح و پيك نيك قابل استفاده است. البته برخي از افراد اين تشك را مملو از آب گرم مي‌كنند و به عنوان يك راه درماني از آن استفاده مي‌كنند. يكي از محاسن تشك‌هاي بادي و آبي اين است كه در سفر، به راحتي قابل حمل و نقل مي‌باشد و بزرگ‌ترين عيب تشك‌هاي بادي و آبي احتمال سوراخ شدن آن است.


پيشنهاد توكامگ

مجله مبلمان و دكوراسيون توكامگ با ارائه اين راهنماي خريد تشك به شما كمك مي‌كند تا بهترين تشك را متناسب با نياز خود انتخاب كنيد. يكي از مسائل بسيار مهمي كه در هنگام خريد تشك بايد مد نظر قرار دهيد ميزان انعطاف پذيري تشك است. براي يك خواب سالم و به دور از درد‌هاي استخواني، بايد طوري بخوابيد كه انگار ايستاده‌ايد. براي پيشگيري از كمر درد، سعي كنيد از تشك‌هايي استفاده كنيد كه تمام انحنا‌ي ستون فقرات شما را بپوشاند. از همين رو بهترين و پر هزينه‌ترين انتخاب براي شما تشك‌هاي مموري فوم دار است، اما به دليل گران بودن اين تشك اغلب افراد از خريد آن منصرف مي‌شوند. بعد از تشك مموري فوم، تشك‌هاي فنري منفصل (پاكتي) بهترين انتخاب است.


نكات مهم در خريد تشك كه بايستي رعايت شوند

در اين بخش از راهنماي خريد تشك به نكاتي اشاره مي‌كنيم كه بايد در هنگام خريد بايد مد نظر قرار دهيد.

فروشگاه تشك ابر خواب ، خواب خوبي را براي شما آرزومند است .

به سبب شناخت مي توانيد به  خريد تشك ارزان  دنبال كنيد .

جهت آشنايي فروش تشك مراجعه كنيد


برچسب: تشك، خريد تشك، فروش تشك،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۷:۳۲ توسط:rgefd موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :